رندباز رندباز .

رندباز

با آوايي دلنشين از مخاطبين خود استقبال كنيد

هنر هميشه براي مردم جذاب بوده به خصوص شنيدن و لذت بردن از آن . اين روزها اكثر مردم در خانه هايشان يا سركارشان آهنگ گوش مي دهند كه باعث آرامش اعصاب هم مي شود. اپراتور ها سيم كارت اين روز ها از اين آهنگ ها براي پيشواز استفاده مي كنند كه بسيار مي تواند براي بسياري از مردم جذاب باشد. اپراتور ها سيم كارت اين روز ها به سليقه مردم و بر اساس موضوع براي كساني كه علاقه دارند كه با پيشواز از مخاطبانشان استقبال كنند پيامك مي كند .اين كار بسيار جذاب بوده براي مخاطبان كه به جاي صداي بوق با صداي خواننده منتظر بمانند و بسيار براي افراد مي تواند خوشايند باشد.اپراتور ها سيم كارت در تلاش هستند كه با توجه با سلايق مختلفي كه وجود دارد در تلاش هستند كه نظر همه كساني كه عضو هر كدام از اپراتور هاي سيم كارت هستند بتوانند نظر شان را جلب كنند و بتوانند كه از اين نوع پيشواز ها استفاده كنند

با توجه به اين كه همه مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري همه ي اپراتورهاي فعال در كشور با هر مدل گوشي بدون انجام تنظيمات خاصي، امكان فعال سازي اين سرويس را دارند، اين خدمت به يكي از پركاربردترين و مفيدترين سرويس ها در بين كاربران تبديل شده است. در اين بين همراه اول نيز با بهره مندي از طيف گسترده اي از آهنگ ها، تلاش نموده است تا تنوع بي نظيري از سليقه ها را راضي و خرسند سازد.

بنابراين اگر شما هم جزء مشتركين اپراتور همراه اول بوده و قصد داريد لحظات انتظار تماس را براي مخاطبين خود خاص و دلنشين بسازيد، فقط كافي است تا ما را همراهي كنيد و از نحوه فعال سازي اين سرويس آگاهي پيدا كنيد:

 

آواي پيشواز در اپراتور همراه اول

همراه اول به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور فعال در كشور، سرويس فعال سازي آواي پيشواز با آهنگ دلخواه را كاملا مطابق با سليقه و نياز مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود قرار داده و كاربران اين اپراتور مي توانند بسته به نياز و سليقه خود آهنگ دلخواه خود را با يكي از روش هاي زير فعال كرده و از آن لذت ببرند:

 

1.     ارسال پيامك

در اين روش مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول مي توانند كد آهنگ دلخواه خود را به سر شماره 8989 پيامك كنند تا آهنگ پيشواز مورد نظرشان فعال گردد. مشتركين مي توانند با ارسال عدد 5 به همين شماره، آواي پيشواز دلخواه خود را حذف نموده و اين سرويس را غير فعال سازند.

مشتركين همراه اول براي تغيير آهنگ، تنها كافي است كد آواي جديد را به شماره 8989  ارسال نمايند.

 

2.     تلفن گويا

براي استفاده از اين روش، مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول بايد ابتدا شماره  9990 را با گوشي خود شماره گيري نموده و سپس شماره هاي 2،2،1،2،2،1 ( به ترتيب از چپ به راست ) را شماره گيري نموده و در نهايت كد آواي انتظار مورد نظر خود را وارد نموده و كليد مربع را فشار دهند.

براي غير فعال سازي اين سرويس نيز مشتركين بايد بعد از تماس با 9990، شماره هاي 2،2،2،2 را شماره گيري نمايند، تا سرويس آهنگ پيشواز غير فعال گردد.

در صورتي كه مشترك تمايل به تغيير آهنگ دارد، بايد بعد از تماس با 9990، شماره هاي 2،2،1،2،1 ( به ترتيب از چپ به راست ) را شماره گيري كرده و كد آهنگ جديد را وارد نموده و كليد مربع را فشار دهد.

 

3.     ارسال كد دستوري يا USSD

يكي ديگر از سريع ترين روش هاي فعال سازي سرويس آهنگ پيشواز، ارسال كد دستوري # كد آهنگ * 221 * 10 * مي باشد. براي غير فعال سازي اين سرويس نيز، مشترك بايد كد دستوري # 223 * 10 * را شماره گيري نمايد.

در صورت تمايل به تغيير آواي انتظار نيز، كليه مشتركين مي توانند كد دستوري # كد آهنگ جديد * 222 * 10 * را شماره گيري نمايد.

البته در همه اين روش ها لازم است كه مشترك قبل از اقدام به فعال سازي سرويس آواي انتظار، كد آهنگ مورد علاقه خود را بداند. به همين منظور لازم است مشتركين ابتدا به وب سايت همراه اول به آدرس https://rbt.mci.ir/ مراجعه نموده و كد آهنگ مورد علاقه خود را پيدا كرده، سپس با استفاده از يكي از روش هاي ذكر شده، نسبت به فعال سازي آنها اقدام نمايد.

علاوه بر اين همراه اول، در ايام مختلف آهنگ هاي پيشواز رايگان در اختيار مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري  خود قرار مي دهد كه معمولا از طريق پيامك به آنها اطلاع رساني مي شود. براي استفاده از اين نوع آواهاي انتظار رايگان نيز مشترك بايد وارد وب سايت آواي انتظار همراه اول شده و كد آهنگ رايگان را دريافت نموده و با يكي از روش هاي فوق نسبت به فعال سازي آنها اقدام نمايد. 

 

شرايط و نكات سرويس آواي انتظار

·        هزينه فعال سازي اين سرويس 3،000 ريال بوده كه براي مشتركين اعتباري مبلغ 9% ماليات ارزش افزوده نيز در زمان فعال سازي سرويس كسر مي گردد.

·        مدت زمان اعتبار اين سرويس 30 روز مي باشد.

·        هزينه تغيير آواي انتظار تا 15 روز پس از فعال سازي سرويس رايگان مي باشد، كه در صورت تغيير آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترك كسر مي گردد.

شايان ذكر است سرويس آواي انتظار كه در اصل با هدف ارج نهادن به سليقه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول راه اندازي شده است از چنان تنوع بي نظيري برخوردار است كه تقريبا همه مشتركين اين اپراتور را با هر نوع سليقه اي راضي و خرسند مي سازد. بنابراين مشتركين همراه اول مي توانند با مراجعه به" سامانه همراه من"  كه در آن امكان جستجو، انتخاب و فعال سازي آواي انتظار برايشان فراهم شده، به آخرين آواها و نواهاي برتر دسترسي پيدا كنند. علاوه بر اين در اين اپليكيشن مشترك به راحتي مي تواند آواي انتظار فعال خود را مشاهده نموده و در صورت تمايل نسبت به حذف يا تغيير آن اقدام نمايد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۳۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :