رندباز رندباز .

رندباز

برگزاري دوره هاي برنامه نويسي در آكادمي ايرانسل

اين روز ها با آمدن تابستان در تلاش هستند كه فرزندان خود را به كلاس هايي بفرستند كه بتوانند مهارت يا ورزشي را ياد بگيرند و تابستان خود را به نحو مفيدي رد كنند و آماده مدارس شوند. اين روز ها بسياري از خانواده ها علاقه دارند كه فرزندانشان كار با كامپيوتر و مهارت هاي آن را ياد بگيرند. آكادمي ايرانسل با شروع اين تابستان آغاز به فعاليت در زمينه آموزش برنامه نويسي به كساني كه دوست دارند ياد بگيرند شروع كرده است و بسيار مي تواند اين اتفاق خوب باشد .آكادمي ايرانسل به دنبال ياد دادن مهارت و مشاركت در خلق روش هاي نوين  آموزش ديجيتال است كه مي تواند بسيار موثر باشد و خيلي خوب باشد. اين دوره بسيار مي تواند براي رشد فرزندان و يادگيري يك مهارتي كه مي تواند بسيار براي فرزندان موثر باشد .اين دوره براي كساني كه علاقه به برنامه نويسي دارند مي تواند كاربردي و عالي باشد. به بيان دقيق تر اپراتور ايرانسل تلاش كرد تا با استفاده از ظرفيت هاي زيرساختي موجود در شركت ايرانسل و منابع انساني متخصص كه سالهاست در اين مجموعه فعاليت داشته، آموزش هاي كاربردي و متنوعي را در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در اختيار علاقمندان قرار دهد. آموزش هاي ارائه شده در اين آكادمي به طور كلي به چهار بخش آموزش هاي تخصصي و نوآورانه، آموزش هاي مهارت محور، آموزش ديجيتال و آموزش استارت آپ ها و فرايند شتابدهي و ارائه خدمات منتورينگ تقسيم مي شوند.

 

با توجه به اين كه در دنياي امروز، كسب مهارت بسيار مهم تر و با ارزش تر از دانستني هاي حفظي مي باشد، آموزش برنامه نويسي مي تواند يكي از مهم ترين مهارت هاي مورد نياز دنياي امروز و آينده كودكان و نوجوانان اين مرز و بوم باشد كه نه تنها خلاقيت و تعامل اجتماعي را در آنها بهبود مي بخشد بلكه مهارت تفكر منطقي و حل مساله را نيز در كودكان و نوجوانان افزايش مي دهد. به همين خاطر اپراتور ايرانسل در تلاش است تا با فراهم نمودن فضايي اثربخش و راحت، خلا آموزشي موجود در اين حوزه را به شكل مناسب و موثري پر كرده و كودكان و نوجوانان را به يادگيري مهارت هاي برنامه نويسي علاقمند نمايد.

 

در همين راستا آكادمي ايرانسل يك پلتفرم آموزش برنامه نويسي و علوم كامپيوتر طراحي نموده كه محتواي اين پلتفرم مخصوص دانش آموزان 9 تا 17 سال بوده و به صورت آنلاين برگزار مي گردد. نحوه ارائه اين محتواي آموزشي به صورت پروژه محور و تعاملي بوده و كلاس ها، تركيبي از جلسات اختصاصي يك به يك بين دانش آموز و مربي و يا جلسات گروهي هفتگي برگزار مي شوند.

در حال حاضر نام و مدت زمان دوره هاي ارائه شده در اكادمي ايرانسل به شرح ذيل مي باشد:

 

نام دوره هاي برنامه نويسي

طول دوره

تيمبو

3 ماه

اسكرچ

9 ماه

پايتون

9 ماه

 

 

اپراتور ايرانسل به عنوان نخستين ارائه دهنده 5G و ركورد دار سرعت اينترنت در ايران، در سال 98 ايرانسل لبز را با هدف تعميق ارتباط ايرانسل با جامعه دانشگاهي و كمك به مراكز علمي، استارتاپ ها و شركت هاي فناور و تامين نيازمندي هاي بازار ICT تاسيس كرد كه بخش هاي " تحقيق و توسعه، مركز نوآوري ايرانسل و آكادمي ايرانسل" از جمله بخش هاي اصلي و مهم آن مي باشد.

به نظر مي رسد ايرانسل توانسته با راه اندازي اين مجموعه، گامي موثر در مسير گسترش خدمات متنوع و توسعه ي سبك زندگي ديجيتال و خلق آينده اي همگام با تحولات دنياي ديجيتال بردارد كه با بهره گيري از فناوري برتر در حوزه هاي مختلف صورت پذيرفته است.

علاقمندان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر درباره آكادمي ايرانسل و ثبت نام در دوره هاي آموزشي، به وب سايت اين اپراتور به نشاني labs.***cell.ir/p/13598/p مراجعه نمايند. 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۵۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :