رندباز رندباز .

رندباز

بسته هاي رومينگ همراه اول، ارزان ترين تعرفه براي حجاج

اين روز ها بسياري از مردم كشور براي حج به مكه مكرمه رفتند تا خانه خدا را زيارت كنند و در آن سرزمين كه وحي نازل شد به طاعات و عبادات بردازند. اين روز ها مردمي كه در مكه هستند براي زنگ زدن به دوستان يا اقوام شان بايد از رومينگ بين الملل كار كنند كه بسيار به صرفه و عالي بوده است . در اين  سال ها كه بسياري از مردم در هنگام مسافرت از رومينگ بين الملل استفاده مي كنند كه بسيار مناسب بوده است و بسيار هزينه هاي شان را در زمينه ارتباطات كاهش مي دهد .در اين نوع سرويس هاي بين الملل كشورها با همديگر قرار داد مي بيند تا مردمي كه به مسافرت به آنجا رفته اند بتوانند از شبكه هاي  تلفن همراه آنجا استفاده كنند

و از خدمات و سرويس هاي آنها بهره مند شده و بدون خريد سيم كارت جديد، با دوستان و عزيزان خود ارتباط برقرار كنند.در كل استفاده از بسته هاي بين الملل در مسافرت هاي بيرون از كشور بسيار مناسب است

ارائه اين خدمات براي رفاه حال بيشتر مسافران و كاهش هزينه هاي آنها از اهداف همه اپراتورهاي فعال در كشور بوده و تمامي مشتركين مي توانند در زمان مسافرت با مراجعه به وب سايت اپراتورها از تعرفه مربوط به خدمات در كشور مقصد آگاهي پيدا كنند و در صورت تمايل با فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل از خدمات متنوع آنها بهره مند شوند.

اپراتور همراه اول به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور فعال در كشور كه از بيشترين پوشش شبكه نيز برخوردار است، در طول اين سالها تلاش كرده است تا اين سرويس را به صورت گسترده در اختيار مشتركين خود قرار داده و آنها بتوانند از خدمات اين سرويس در هر 5 قاره بهره مند گردند.

 

علاوه بر ارائه سرويس رومينگ، اپراتور همراه اول به مناسبت هاي مختلف سعي مي كند تا با ارائه خدمات خاص و ويژه به مسافران، هزينه هاي ارتباطي آنها را به ميزان قابل توجهي كاهش داده و راه را براي برقراري يك ارتباط ارزان و راحت هموار سازد. در همين راستا در ايام حج كه معمولا هزينه مكالمه حجاج با ايران بسيار زياد خواهد بود، اپراتور همراه اول توانسته با رايزني هاي مثبت و كاربردي، ارزانترين تعرفه ارتباطي را در بين اپراتورها براي زائران خانه خدا ارائه كند.

البته اپراتورهاي  Zain و  STC كه از بزرگترين اپراتورهاي فعال در كشور عربستان هستند، در ايام حج سيم كارت و بسته هاي ويژه ارتباطي براي زائران در نظر گرفتند كه به دليل مشكلات تبديل به ريال و هزينه هاي پنهان و پيش بيني نشده ديگر، مقرون به صرفه نبوده و اصلا پيشنهاد نمي شوند. به همين خاطر براي زائران حريم امن الهي، استفاده از سرويس رومينگ بين الملل يكي از ارزان ترين و راحت ترين راهها براي برقراري ارتباط با عزيزان در داخل كشور مي باشد كه اپراتور همراه اول توانسته بهترين و ارزان ترين تعرفه را در اختيار مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود قرار دهد.

 

 

مقايسه هزينه سيم كارت هاي عربي و رومينگ ايراني

 

اپراتور

Zain

STC

همراه اول

كمترين قيمت هر دقيقه مكالمه با ايران

28,800 تومان

28,800 تومان

6,000 تومان

كمترين قيمت هر دقيقه مكالمه با عربستان

4,950 تومان

345 تومان

6,000 تومان

كمترين قيمت دريافت مكالمه

0

0

6,000 تومان

كمترين قيمت ارسال پيامك به ايران

4,950 تومان

2,250 تومان

1,500 تومان

كمترين قيمت هر مگا بايت بدون بسته

4,950 تومان

18,000 تومان

600 تومان

كمترين قيمت هر مگا بايت با بسته ( يك تا دو گيگ)

352 تومان

177 تومان

117 تومان

 

·        اعداد بسته با لحاظ هزينه 270 تا 360 هزار توماني خريد سيم كارت عربي در نظر گرفته شده است.

 

با نگاه اجمالي به جدول فوق مي توان ديد كه تعرفه هاي همراه اول در همه موارد ( به غير از دريافت مكالمه از ايران) بسيار ارزان تر از اپراتورهاي عربستان بوده و مشتركين اين اپراتور مي توانند با فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل در ايام حج و خريد بسته هاي ارائه شده اين اپراتور هزينه هاي اين بخش را به ميزان قابل توجهي كاهش دهند.

با توجه به اين كه روشن كردن گوشي هوشمند و دريافت پيامك در سرويس رومينگ بين الملل هزينه اي ندارد، مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول مي توانند بدون دغدغه تلفن همراه خود را روشن نموده و با فعال سازي سرويس رومينگ از اين خدمات بهره مند گردند.

 

 

بسته هاي رومينگ حج 1401 ويژه مشتركين همراه اول

 

نوع بسته

كد دستوري

قيمت

بسته ويژه 1.5 گيگا بايت 60 روزه حج

# 1 * 134 * 29 * 10 *

180,000 تومان

بسته 500 مگا بايت ديتا 7 روزه رومينگ حج

# 2 * 134 * 29 * 10 *

140,000 تومان

بسته 3 گيگا بايت ديتا 7 روزه رومينگ حج به همراه 10 دقيقه مكالمه هديه

# 3 * 134 * 29 * 10 *

440,000 تومان

بسته 10 گيگا بايت ديتا  30 روزه رومينگ حج به همراه 15 دقيقه مكالمه هديه

# 4 * 134 * 29 * 10 *

1,140,000 تومان

بسته مدير 30 گيگا بايت ديتا 30 روزه رومينگ حج به همراه 30 دقيقه مكالمه هديه

# 5 * 134 * 29 * 10 *

2,940,000 تومان

 

از بين بسته هاي فوق، بسته ويژه 1.5 گيگابايت اينترنت با قابليت خريد و هديه پيش از سفر و با مهلت استفاده در كل ايام حج ( تا شب عاشورا ) در نظر گرفته شده است.

 

زائران حج تمتع 1401 كه داراي سيم كارت هاي اعتباري و دائمي همراه اول هستند با مراجعه به فروشگاه آنلاين همراه اول، شماره گيري كدهاي دستوري در جدول فوق و يا مراجعه به اپليكيشن همراه من ميتوانند اقدام به خريد و فعال سازي بسته هاي رومينگ ويژه كشور عربستان سعودي نمايند. 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۸:۱۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :