رندباز رندباز .

رندباز

تابستاني متفاوت با هداياي اينترنتي رايتل

اين روز ها بسياري از اپراتور ها در تلاش هستند كه بازار سيم كارت را به نفع خودشان تغيير بدهند و سعي كنند كه سهم گسترده ايي از بازار سيم كارت را در اختيار داشته باشند. در اين ميان كار اپراتور هاي فعال بسيار راحت تر است و با اختصاص دادن سرويس هاي بسيار عالي و جذاب مي توانند ارتباط بسياري از افراد را با يكديگر فراهم كنند. يكي از اين اپراتور ها كه مي تواند در اين تابستان بازار را به نفع خود بكند اپراتور رايتل است. رايتل كه از  سال 1386 شروع به فعاليت كرد تا به امروز توانسته سومين و اپراتور برتر باشد و در رقابت با اپراتور هاي ديگر بتواند بسيار عالي كار كند و با دادن بسته هاي بسيار عالي و سرويس هاي بسيار جذاب و مقرون به صرفه  توانسته سهم خوبي از بازار را به خود اختصاص دهد. رايتل كه  اكثر سرويس هايش براي جوانان بوده است و توانسته با استفاده از اينترنت بسيار عالي اكثر جوانان و مردم را به سمت خود بكشاند

با شروع فصل تابستان و آغاز تعطيلات تابستاني كه طبيعتا استفاده بيشتر از اينترنت را به دنبال خواهد داشت، اپراتورها را بر آن داشت تا با ارائه طرح ها و سرويس هاي متنوع، حس مثبتي در كاربران ايجاد كرده و زمينه ساز تابستاني متفاوت و هيجان انگيز باشند. در همين راستا اپراتور رايتل به عنوان اپراتور سوم و سراسري تلفن هاي همراه در ايران به منظور ايجاد رفاه بيشتر و بالا بردن سطح رضايتمندي مشتركين خود، با شروع فصل تابستان، هداياي جذابي را براي خانواده رايتل در نظر گرفته است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي رايتل، كاربران رايتل مي توانند از اول تيرماه تا پايان شهريورماه 1401 يك روز در هفته از طريق طرح روزهاي رايتلي، هداياي جذابي دريافت كنند. اپراتور رايتل كه در اجراي طرح هاي مقرون به صرفه و جشنواره هاي هيجان انگيز، سابقه درخشاني دارد، جشنواره روزهاي رايتلي خود را در بازه زماني تابستان 1401 اجرا مي كند و به مشتركين خود از 200 مگابايت تا 100 گيگابايت اينترنت هديه مي دهد.

 

شرايط و نكات طرح هديه روزهاي رايتلي:

 

·        تمامي مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي رايتل كه سيم كارتشان فعال ميباشد، مي توانند در اين جشنواره شركت نمايند.

·        هدايا به شكل كاملا تصادفي به مشتركين رايتل تعلق مي گيرد.

·        مهلت استفاده از تمامي بسته ها صرف 24 ساعت يا يك شبانه روز بعد از فعال سازي مي باشد.

·        هر شماره رايتلي در طول هفته، تنها يك بار امكان استفاده از هديه رايتل را خواهد داشت.

·        تا زمان منقضي شدن بسته دريافتي، امكان دريافت بسته مجدد وجود نخواهد داشت.

 

با توجه به اين كه شرط لازم و كافي براي بهره مندي از هداياي طرح روزهاي رايتلي، فعال بودن سيم كارت مي باشد، بنابراين لازم است كاربران سيم كارت هاي دائمي رايتل كه به دليل بدهي سيم كارتشان قطع مي باشد، نسبت به پرداخت بدهي و فعال نمودن سيم كارت دائمي خود اقدام نمايند. مشتركين اعتباري رايتل نيز كه سيم كارتشان به دليل عدم وجود اعتبار ريالي، مسدود مي باشد، بايد نسبت به پرداخت بدهي اقدام نموده و يا با خريد شارژ نسبت به فعال سازي سيم كارت اقدام نمايند تا بتوانند از طرح تابستاني رايتلي ها استفاده نمايند.

 

به همين منظور كاربران سيم كارت دائمي رايتل و سيم كارت اعتباري رايتل مي توانند با مراجعه به اپليكيشن رايتل من و يا شماره گيري كد دستوري 211 از وضعيت سيم كارت خود آگاهي پيدا كنند. البته اين امكان در سايت رايتل نيز وجود داشته و كاربران مي توانند بعد از مراجعه به اين وب سايت به آدرس www. Rightel. ir ، در صفحه استعلام وضعيت سيم كارت مراجعه نموده و وضعيت سيم كارت خود را پيگيري نمايند.

در نهايت مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري رايتل كه از سيم كارت فعال اين اپراتور استفاده مي كنند، براي دريافت هديه مي توانند از طريق " اپليكيشن رايتل من" اقدام نمايند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۲۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :