رندباز رندباز .

رندباز

كلاهبرداران در كمين خريداران سيم كارت 0912

در روزگاري زندگي ميكنيم كه  افراد جامعه به راحتي كلاه سر يكديگر مي گذارند و به هر نحوي شده مي خواهند كه ره صد ساله را يك شبه بروند. اين روز ها كه دوباره در ميان مردم تب خريد سيم كارت 0912 همراه در ميان مردم بالا گرفته است و مردم دوباره با علاقه به سمت اين سيم كارت محبوب از خانواده همراه اول رفته اند. بسياري از مردم به دنبال خريد اين سيم كارت 0912 با قيمتي بسيار مناسب و ارزان قيمت مي باشند . در اين بين افرادي هستند كه مي خواهند به سر مردم كلاه بگذارند.اين شيادان از بي خبري افرادي كه علاقه زيادي به اين سيم كارت ها دارند استفاده مي كنند و از آنها به راحتي كلاه برداري مي كنند. بسياري از افراد جامعه كه به دنبال خريد سيم كارت همراه هستند اين افراد بيشتر توسط كلاهبرداران مورد هجوم قرار مي گيرند و با جلب اعتماد 

افراد به راحتي از آنها سوءاستفاده و كلاهبرداري ميكنند

البته خريداران بايد در هنگام خريد هر نوع سيم كارتي دقت لازم را داشته باشند، ولي چون سيم كارت هاي 0912 از ارزش ريالي بيشتري برخوردارند و تقاضا براي خريد آنها هميشه زياد است، بازار اين سيم كارت بيشتر مورد توجه كلاهبرداران و شيادان مي باشد و خريداران اين پيش شماره محبوب بيشتر در معرض كلاهبرداري قرار دارند.

 

خريد يك سيم كارت 0912، مانند خريد هر كالاي ديگري احتياج به صرف هزينه و زمان دارد و افراد بايد در تمامي مراحل خريد دقت و تيزبيني لازم را داشته باشند. زيرا اين روزها كه بسياري از افراد، سيم كارت هاي خود را به صورت آنلاين به فروش گذاشته اند، شرايط براي كلاهبرداران آسان تر شده و آنها مي توانند بدون شناسايي شدن، اعتماد افراد را جلب كرده و افكار شوم خود را اجرايي كنند.

به همين خاطر لازم دانستيم تا براي آگاهي خريداران به نكات مهمي كه بايد در هنگام خريد سيم كارت به آنها توجه كنيد، اشاره كنيم:

 

به طور كلي فروشندگان سيم كارت هاي 0912 به دو دسته تقسيم مي شوند:

فروشندگان عادي

فروشندگان  حرفه اي سيم كارت

 

 

فروشنده عادي و نحوه كلاهبرداري:

 

فروشنده عادي، فردي است كه بنا به هر دليلي قصد فروش سيم كارت خود را دارد و تلاش كرده تا با آگهي شماره به صورت آنلاين نسبت به فروش آن اقدام نمايد. اين فروشندگان كه معمولا به پول فروش اين سيم كارت ها احتياج داشته، سيم كارت خود را با قيمتي ارزان تر از ارزش واقعي قيمت گذاري مي كنند تا سريعتر و راحت تر به پول برسند. ولي بايد بپذيريم كه بسياري از كلاهبرداران نيز از همين شگرد استفاده مي كنند و به بهانه اين كه به پول احتياج دارند، قيمت سيم كارت را ارزان تر از قيمت واقعي اعلام مي كنند تا اين گونه جلب اعتماد كرده و در نهايت به هدف خود برسند.

 بنابراين توصيه مي شود در صورت مواجه با چنين آگهي هايي بلافاصله نسبت به استعلام قيمت از مراكز معتبر مانند وب سايت رندباز كه به عنوان مرجع قيمت گذاري سيم كارت هاي مختلف، مورد اعتماد حرفه اي هاي اين حوزه مي باشد، مراجعه كنيد. بعد از استعلام قيمت در بخش تعيين قيمت سيم كارت 0912 در رندباز و اطمينان از ارزش گذاري، پيشنهاد مي شود، براي انتقال سند و پرداخت قيمت سيم كارت حتما به يك دفتر پيشخوان دولت مراجعه كنيد. زيرا تجربه ثابت كرده است؛ فروشنده اي كه قصد كلاهبرداري داشته باشد به شما پيشنهاد فروش به صورت غير حضوري را مي دهد و يا از حضور در مراكزي كه شما معرفي مي نماييد، سرباز مي زند.

 

 

فروشندگان حرفه اي سيم كارت و نحوه كلاهبرداري:

 

با توجه به اين كه سيم كارت هاي 0912 از همان روزهاي آغازين حضور در شبكه ي ارتباطي كشور، از اعتبار و ارزش ريالي قابل توجهي برخوردار بودند، همواره افرادي هستند كه در بازار نسبت به خريد و فروش اين سيم كارت ها اقدام مي كنند. البته كلاهبردارن از اسم و رسم اين فروشندگان نيز براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي كنند و با اعلام آگهي يك شماره با قيمتي به مراتب پايين تر از قيمت بازار، مدعي مي شوند كه فروشنده حرفه اي سيم كارت بوده و تلاش مي كنند تا با طبيعي جلوه دادن رفتار خود، اعتماد خريدار را جلب كرده و از اين اطمينان سوء استفاده نمايد.

در چنين شرايطي توجه به اين نكته مهم ضروري است كه بسياري از فروشندگان سيم كارت 0912، خود شماره اي رند دارند كه معمولا با آن سيم كارت ارتباطات خود را برقرار مي سازند. با توجه به ارزش و قيمت بالاي شماره هاي رند، كسي حاضر نمي شود با اين شماره كه قابل پيگري بوده، كلاهبرداري كند. علاوه بر اين انها مي دانند در صورت كلاهبرداري مجبور به خاموش كردن سيم كارت براي هميشه مي باشند، كه با در نظر گرفتن شرايط بسيار فوق العاده اين سيم كارت ها كلاهبرداري با يك شماره رند 0912 اصلا منطقي نمي باشد. بنابراين اگر شماره فروشنده، يك شماره اعتباري مي باشد، لازم است به عنوان خريدار كمي دقت و توجه خود را بيشتر كنيد.

 

علاوه بر اين فروشندگان سيم كارت هاي 0912 كه در بازار خريد و فروش سيم كارت فعاليت دارند، معمولا افراد پر مشغله اي هستند كه در طول روز بايد به تلفن هاي زيادي كه براي استعلام قيمت و موجودي تماس مي گيرند، پاسخ دهند، به همين خاطر پيگيري خارج از حد معمول يك فروشنده مي تواند زنگ خطري باشد، براي اين كه هشيارتر باشيم. زيرا پيگيري اين كه از بين صدها تماس براي خريد سيم كارت،كدام خريدار واقعي است و كدام غير واقعي؟ كاري است بسيار وقت گير و غير طبيعي كه معمولا فروشندگان سيم كارت از آن استفاده نمي كنند، بنابراين در صورت پيگيري غيرمعمول فروشنده، به عنوان خريدار، توصيه مي شود بيشتر حواسمان باشد.

 

حتي اگر فروشنده تلاش كرد تا با ارسال پيامك و تماس هاي متعدد شما را به خريد و پرداخت هزينه ترغيب كند، لازم است محتاط تر از هميشه عمل كنيد و حتما در مورد قيمت و مالكيت سيم كارت، استعلام نماييد. براي اين كار هم كافي است از طريق پشتيباني همراه اول و يا دفاتر پيشخوان دولت نسبت به وضعيت سيم كارت استعلام نماييد تا خريدي مطمئن و بي دردسر را پشت سر بگذاريد.

 

 قبل از واريز وجه هم اصلا عجله نكنيد. زيرا شايد رفتار فروشنده در زمان چت و پشت تلفن كاملا عادي باشد، ولي به محض درخواست قرار حضوري براي رد و بدل كردن اطلاعات و مدارك؛ نه تنها از اين كار امتناع مي نمايد بلكه تلاش مي كند تا شما را براي خريد غير حضوري سيم كارت  مجاب نمايد. مثلا با آوردن بهانه هايي مانند عدم حضور در كشور و ... تصوير مدارك را براي شما ارسال مي كند و از شما مي خواهد تا مبلغ مورد نظر را واريز كنيد تا او سيم كارت را به آدرس شما ارسال نمايد. بنابراين حتما قبل از خريد سيم كارت، با فروشنده قرار حضوري بگذاريد و به هيچ وجه به صورت غير حضوري اقدام به خريد سيم كارت نكنيد.

 

در تمامي اين موارد ذكر شده، امكان كلاهبرداري وجود داشته و تنها كسي كه مي تواند از وقوع آن جلوگيري نمايد، خود شماييد. فقط كافي است گول آگهي هاي ارزان قيمت را نخوريد و با اندكي صبر و حتي پرداخت هزينه ي بيشتر خريدي راحت و ايمن را تجربه كنيد. زيرا قطعا خريد از فروشنده معتبر، ارزش صرف هزينه و وقت را داشته و شما را از دردسرهاي بعدي نجات مي دهد.

به هر حال اگر مي خواهيد يك خريد ارزان و بي دردسر را تجربه كنيد، مي توانيد به وب سايت رندباز مراجعه كنيد كه به عنوان يك واسطه در طول سالها فعاليت تخصصي خود توانسته اعتماد هزاران خريدار و فروشنده را جلب كند. البته حتي در صورت خريد از رندباز هم بايد به تمام موارد ذكر شده در بالا توجه كنيد، تا دچار مشكل نشويد.

 

شايان ذكر است كه تنوع سيم كارت هاي 0912 ارائه شده در رندباز بسيار بالاست و اين پلتفرم تخصصي به شما اين امكان را مي دهد تا از بين هزاران شماره موجود، سيم كارت دلخواه خود را انتخاب نماييد و براي خريد نيز در اين وب سايت دو نوع روش وجود دارد. در روش اول افراد يا فروشگاه هايي قرار دارند كه خريدار بايد به صورت مستقيم با شماره اعلامي فروشنده تماس گرفته و نسبت به خريد اقدام نمايد كه در اين نوع معامله، رندباز تنها به عنوان واسطه عمل مي كند و به هيچ وجه آنها را تضمين نمي نمايد. ولي در روش دوم فروشگاههايي هستند كه مجهز به درگاه پرداخت آنلاين بوده و كاملا مورد تاييد اين وب سايت مي باشند. خريد از اين فروشگاه ها تضميني بوده و وب سايت رندباز تمامي مراحل خريد و نقل و انتقالات را ضمانت مي نمايد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۴۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :