رندباز رندباز .

رندباز

باران سكه در جشنواره سكه بارون ايرانسل

در اين سالها هميشه اپراتور ها در تلاش بودند كه به عنوان برترين اپراتور در كشور نام بگيرند . ايرانسل يكي ار ان اپراتور هايي است كه از سالي كه در حوزه سيم كارت شروع به فعاليت كرد به سرعت توانست جز محبوب ترين اپراتور هاي كشور بشود و بتواند كه سرعت اينترنت را بسيار بالا ببرد و كساني كه سيم كارت ايرانسل را داشته باشند به راحتي به اينترنت وصل شوند.اين روز ها ايرانسل كار بسيار جالبي كرده براي كساني كه سيم كارت هاي ايرانسل را دارند كه مي تواند باعث خوش حالي افراد ي كه سيم كارت هاي ايرانسل را دارند شوند.ايرانسل طرحي را گذاشته است كه براي همه ايرانسلي ها جذاب و جالب است.در جشنواره ي سكه بارون سوپر اپليكيشن ايرانسل من شركت كنند و از جوايز طلايي آن بهره مند گردند.ايرانسل  اين جشنواره را از تاريخ 28 خرداد تا 31 تير ماه دارد با قرعه كشي به افراد جايزه ميدهند تا برنده  ربع سكه طلا بشوند

براي شركت در قرعه كشي لازم است مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل ابتدا سوپر اپليكيشن ايرانسل من را دانلود و سپس بر روي گوشي هوشمند خود نصب نمايند. در مرحله بعد كاربر بايد به بخش سرويس طلايي ايرانسل من در قسمت خدمات ويژه مراجعه كرده و علاوه بر استفاده از خدمات، امتياز كسب كرده و در قرعه كشي 30 ربع سكه بهار آزادي شركت داده شوند. از جمله خدماتي كه در بخش سرويس طلايي سوپر اپليكيشن ايرانسل من موجود مي باشد، مي توان به اسنپ، اسنپ فود، اسنپ ماركت، اسنپ هتل، بيمه بازار، اسنپ اكسپرس، اعتبار بانكي، پيشواز، پستكس، بازيگوشي و اسنپ فلايت اشاره كرد.

 

مشتركين براي كسب امتياز لازم است ضمن استفاده از سوپر اپليكيشن ايرانسل من، از خدمات ذكر شده در بخش سرويس طلايي اين اپ استفاده نمايند. استفاده مشترك از هر كدام از اين خدمات در بازه زماني ذكر شده، برابر با يك امتياز بوده و كاربر مي تواند با كسب امتياز بيشتر، شانس خود را براي برنده شدن در جشنواره را افزايش دهد.

 

اين جشنواره كه با هدف كمك به رشد و توسعه ي كسب و كارهاي ديجيتال، امكان حضور اين كسب و كارها را در سوپر اپليكيشن ايرانسل من، فراهم نموده است فرصتي است براي صاحبان مشاغل ديجيتالي تا در يكي از پربازديد ترين اپليكيشن هاي ايراني ديده شوند. بنابراين صاحبان كسب و كار در صورت تمايل مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر و يا ثبت درخواست معرفي خدماتشان در سوپر اپليكيشن ايرانسل من به وب سايت ايرانسل به آدرس ***cell.ir/ p /292874/p  مراجعه نمايند. 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۷:۲۷ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :