رندباز رندباز .

رندباز

سيم كارت 0912 ارزان در بازار كدام است؟

در روزهايي هستيم كه  بسياري از افراد به دنبال خريد و فروش سيم كارت در بازار هستند. اين روزها اكثر مردم علاقه خاصي به خريد سيم كارت همراه اول دارند كه سهم بزرگي از دنياي سيم كارت را دارد. بسياري از مردم به پيشماره ايي علاقه دارند كه بسيار در بين پيش شماره هاي همراه اول بسيار گران است و از محبوبيت بالايي برخوردار است. سيم كارت 0912 كه گرانترين سيم كارت همراه اول است كه متقاضي بسياري را اين پيش شماره دارد.اين سيم كارت بسيار محبوب بوده خريد و فروش آن با رقم هاي بسيار بالا جابه جا در بازار مي شود. اما در بازار هم مي توان سيم كارت 0912 با رقم معقول پيدا كرد كه مي تواند بسيار براي افرادي كه دنبال اين نوع سيم كارت هستند در بازار به راحتي پيدا شود. همراه اول در سال جديد رويكرد خود را نسبت به بسته هاي اينترنت و سرويس ها و هدايا تغيير داده كه بتواند نظر مثبت مخاطبانش را جذب كند

در حال حاضر سيم كارت هاي 0912 از بيشترين اعتبار نسبت به ساير سيم كارت ها در بازار برخوردارند و همين امر باعث شده تا تقاضا براي خريد شماره هاي قديمي تر و رند اين پيش شماره بسيار بالا باشد. با توجه به اين كه در بازار همواره رابطه مستقيمي بين عرضه و تقاضا وجود داشته و در صورت عدم عرضه ي كافي يك كالا، قيمت آن افزايش مي يابد، سيم كارت هاي  0912  همراه اول كه بسيار محبوب و پرطرفدار هستند، در حال حاضر گران ترين سيم كارت هاي موجود در بازار مي باشند. به طوري كه شماره هاي رند و كد هاي يك تا چهار اين پيش شماره با رقم هاي گاها نجومي به فروش مي رسند.

با اين وجود كم نيستند افرادي كه به دنبال استفاده از مزاياي سيم كارت هاي 0912 همراه اول بوده و نمي توانند مبلغ گزافي براي خريد اين سيم كارت ها بپردازند. به همين خاطر ما تصميم گرفتيم در اين مطلب همه اطلاعاتي كه اين افراد براي خريد سيم كارت 0912 ارزان نياز دارند را در اختيارشان قرار دهيم.

 

 

سيم كارت هاي ارزان 0912 كدامند؟

 

با توجه به شرايط بازار خريد و فروش سيم كارت در ايران، همه ما مي دانيم كه قيمت سيم كارت هاي رند و كدهاي قديمي تر 0912 بسيار زياد بوده و تقريبا هر كسي امكان خريد اين نوع سيم كارت را ندارد. ولي اگر به خاطر مصرف شخصي، قصد خريد سيم كارت 0912 را داريد، مي توانيد با كمي صرف وقت، يك سيم كارت ارزان و دائمي 0912 را پيدا كنيد كه مانند همه كدهاي اين پيش شماره از ارزش و اعتبار خوبي هم برخوردار باشد.

در بين سيم كارت هاي 0912، سيم كارت هاي غير رند و كاركرده اين پيش شماره با كدهاي 7 و 8 با زنگ خور بالا از قيمت مناسب تري برخوردار هستند. ولي ارزان ترين قيمت سيم كارت هاي 0912 متعلق به سيم كارت هاي كد صفر و كد نه اين پيش شماره مي باشد كه به راحتي قابل خريداري است. از آنجا كه مدت زمان زيادي از عرضه ي اين سيم كارت ها نمي گذرد، شماره هاي صفر و كارنكرده اين پيش شماره ها در بازار يافت مي شوند كه نه تنها به خاطر زنگ خورهاي مداوم، كلافه كننده نخواهد بود، بلكه از همان ابتدا شماره شما محسوب مي شوند.

 

 

مزاياي خريد سيم كارت هاي ارزان 912

 

مزاياي خريد يك سيم كارت 0912 بر كسي پوشيده نيست و همين امر سبب گرديده تا بسياري از صاحبان مشاغل در شهرهاي مختلف براي اعتبار بخشيدن به كسب و كار خود به دنبال خريد سيم كارت هاي رند و كد پايين 0912 باشند كه  از قيمت بسيار بالايي هم برخوردارند. البته خريد يك سيم كارت 0912 ارزان براي استفاده هاي شخصي و حتي تجاري هم مي تواند مزاياي فراواني داشته باشد كه به آن اشاره مي كنيم:

 

·        تنوع در شماره

با توجه به اين كه سيم كارت كد صفر 0912 و سيم كارت كد نه 0912، به تازگي وارد بازار شدند، از تنوع و گستردگي بسيار زيادي برخوردار بوده كه به خريدار حق انتخاب بهتر و بيشتري از جهت فراواني و انتخاب شماره مي دهند. به طوري كه خريدار مي تواند با پرداخت هزينه اي به مراتب كمتر، شماره هاي رند اين كدها را انتخاب نموده و از آنها براي رونق بخشيدن به كسب و كار استفاده نمايد.

 

·        عدم تفاوت در خدمات

 همراه اول به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور در كشور، در حال حاضر از بيشترين تعداد مشترك در بين اپراتورها برخوردار بوده و خدماتي كه به مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي خود ارائه مي دهد در بسياري از شرايط كاملا برابر بوده و تفاوت زيادي در ارائه خدمات و امكانات براي سيم كارت هاي مختلف اين اپراتور وجود ندارد.

البته كيفيت خدمات و سرويس هاي دريافتي براي كليه سيم كارت هاي 0912 در سراسر كشور كاملا يكسان است و هيچ تفاوتي بين سيم كارت هاي ارزان و يا سيم كارت هاي لوكس و گران اين اپراتور وجود ندارد.

 

·        صفر بودن سيم كارت

اين سيم كارت ها كه اخيرا به بازار عرضه شدند، سيم كارت هاي صفر و كار نكرده اي هستند كه بسيار براي مصارف شخصي، خصوصا سيم كارت اولي ها مناسب مي باشد. زيرا نه تنها كليه خدمات همراه اول را ارائه مي دهد بلكه به خاطر كار نكرده بودن، زنگ خور و مزاحمت براي مشترك نخواهند داشت.

 

·        ارزان بودن

مهمترين مزيت خريد اين سيم كارت ها، قيمت ارزان آنها مي باشد كه اين امكان را به خريدار مي دهد با پرداخت هزينه اي بسيار كمتر، مالك يك سيم كارت دائمي همراه اول شده و از كليه خدمات اين اپراتور بهره مند گردد. ضمن اين كه هزينه تماس، پيامك و اينترنت در سيم كارت هاي ارزان كد صفر و نه 0912، نسبت به سيم كارت اعتباري همراه اول كمتر مي باشد.

به طور كلي سيم كارت هاي كد صفر و يا كد 9 همراه اول، كه داراي پيش شماره 0912 مي باشند، مانند بقيه پيش شماره هاي اين سيم كارت معتبر بوده و فرد مي تواند با پرداخت هزينه اي به مراتب كمتر از اين ارزش و اعتبار بهره مند گردد. البته با در نظر گرفتن اين موضوع كه سيم كارت هاي عرضه شده كد صفر و نه دائمي مي باشند، قيمت اين سيم كارت ها مانند روال گذشته روز به روز بيشتر شده و افراد مي توانند به عنوان سرمايه گذاري نيز اقدام به خريد اين سيم كارت ها نمايند.

 

شايد اين روزها كه مراكز خريد و فروش سيم كارت بسيار زياد شده، انتخاب يك مركز معتبر كه داراي مجوز رسمي بوده و خيال خريدار را از جانب قيمت راحت نمايد، بسيار كار سخت و پر دردسري باشد. زيرا در اين حوزه نيز مانند هر بازار ديگري كلاهبرداران و شياداني حضور دارند كه از لحظه اي غفلت خريدار سوء استفاده كرده و ضررهاي مالي فراواني را به آنها تحميل مي كنند. به همين خاطر توصيه مي شود به هيچ وجه به خاطر قيمت ارزان يك سيم كارت، بلافاصله به افراد اعتماد نكرده و حتما بعد از استعلام قيمت از مراكز معتبر خريد و فروش سيم كارت نسبت به خريد اقدام نماييد.

 

البته خريد از وب سايت هاي معتبر و تخصصي مانند رند باز كه از سابقه درخشان و خوبي نيز در اين زمينه برخوردارند و مورد توجه و اعتماد حرفه ايهاي اين بازار مي باشند، فرصتي است مغتنم كه به شما كمك مي كند تا با خيالي آسوده خريدي راحت و بي دردسر را تجربه كنيد. زيرا در حال حاضر با توجه به اعتباري كه رندباز در بازار خريد و فروش سيم كارت ايران كسب نموده است، به شما اين امكان را مي دهد تا با مراجعه به اين وب سايت، به راحتي شماره هاي مختلف را از نظر پيش شماره، كد، قيمت و... بررسي نموده و در نهايت شماره اي را كه از همه نظر مورد تاييد تان مي باشد را انتخاب نماييد و در يك فضاي كاملا ايمن نسبت به خريد سيم كارت اقدام كنيد.

 

رندباز با روزانه هزاران بازديد كننده، مرجع حضور خريداران و فروشندگاني است كه در بازار سيم كارت ايران به دنبال قيمت هاي واقعي و منصفانه مي باشند. به همين خاطر در اين وب سايت خريداران مي توانند هم سيم كارت هاي غير رند و كاركرده 0912 كه از قيمت مناسبي برخوردار هستند را انتخاب نمايند و هم سيم كارت هاي كد صفر يا نه 0912 كه در وضعيت كنوني اقتصادي كشور مقرون به صرفه تر هستند.

بنابراين اگر قصد خريد سيم كارت هاي 0912 ارزان را داريد، با مراجعه به وب سايت رند باز  به آدرس https://www.rondbaz.com/  به راحتي مي توانيد شماره اي كه مد نظرتان است را بيابيد. زيرا در اين وب سايت حق انتخاب زيادي براي خريدار وجود داشته و آنها مي توانند با مقايسه قيمت ها و شرايط فروش، اقدام به خريد بهترين و اقتصادي ترين سيم كارت نمايند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۱۲ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :