رندباز رندباز .

رندباز

سيم كارت هاي 0912، سرمايه اي مطمئن براي صاحبان مشاغل

در اين سالها هميشه همراه اول در بازار سيم كارت برترين بوده و بيش تر سهم بازار را در اختيار داشته است . در بين سيم كارت هايي كه تا به امروز به وجود آورده است محبوب ترين سيم كارت سيم كارت 0912 بوده است و خواهان بي شماري داشته است و همين مسئله باعث اين شده كه خيلي از افراد خواهان اين سيم كارت باشند. همراه اول كه از روزي كه در كشور شروع به فعاليت كرد  تا به امروز روز به روز بين سيم كارت هاي ديگر در بازار محبوب تر شد . همراه اول در اين سالها با ارائه  بسته هاي بسيار عالي و مقرون به صرفه توانسته كه در بين كساني كه سيم كارت هاي همراه اول را دارند بسيار خوب و جذاب باشد.در اين بين سيم كارت هاي همراه اول نسبت به سيم كارت هاي اپراتور هاي ديگر بسيار زياد تر است و در جامعه به راحتي به فروش مي رسد كه همين امر باعث محبوبيت سيم كارت هاي همراه اول شده است 

همزمان با فروش سيم كارت هاي 0912 كه مختص استان هاي تهران ( در آن زمان استان البرز هم جزء استان تهران محسوب مي شد)، قم، سمنان، قزوين و زنجان بود، سيم كارت هاي ديگر اپراتور همراه اول نيز در دسترس متقاضيان قرار مي گرفت، ولي از همان دوران افراد ترجيح مي دادند كه از پيش شماره 0912 كه به نوعي بيانگر پايتخت نشيني بود، استفاده نمايند. حتي با وجود آن كه در آن روزها هنوز طرح يكسان سازي هزينه ها، اجرا نشده بود و افراد در صورتي كه از سيم كارت هاي همراه اول در استاني به غير از استان مربوط به پيش شماره استفاده مي كردند، مجبور بودند هزينه ي جابجايي بپردازند، باز هم استفاده از سيم كارت 0912 خصوصا در بين صاحبان مشاغل بسيار رايج بود.

 

اين روزها كه تقريبا سيم كارت 0912 به پايان رسيده، عطش استفاده از اين سيم كارت همچنان در بازار ايران وجود داشته و افراد حاضرند حتي به قيمت هاي گزاف مالك يك سيم كارت 0912 شوند. قطعا هر كسي بنا به دليلي يك سيم كارت مي خرد و اين دليل مي تواند از برقراري يك ارتباط ساده تا اهداف تجاري را شامل شود، ولي در اين بين آنچه كه باعث مي شود بازار خريد و فروش سيم كارت همواره داغ باشد، اهداف فرعي مانند سرمايه گذاري در اين بازار مي باشد.

 

سيم كارت هاي موجود در بازار به دو دسته ي كلي سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول تقسيم مي شوند كه سيم كارت هاي اعتباري نسبت به سيم كارت هاي دائمي از اعتبار و ارزش ريالي كمتري برخوردار هستند. از بين سيم كارتهاي دائمي فعال در كشور نيز ارزش سيم كارتهاي دائمي همراه اول بيشتر از سيم كارت هاي دائمي ايرانسل مي باشد. ولي آنچه كه باعث رونق بازار سيم كارت در ايران مي شود، پيش شماره محبوب و پر طرفدار 0912 است كه كمتر كسي پيدا مي شود كه براي سرمايه گذاري به دنبال خريد اين پيش شماره نباشد.

 

قيمت سيم كارت هاي 0912 از همان روزهاي آغاز عرضه ي سيم كارت بسيار بيشتر از سيم كارت هاي دائمي ديگر همراه اول بود و اين اختلاف قيمت به مسائل مختلفي مربوط مي شد. به عنوان مثال ارائه ي پيش شماره 0912  براي صاحبان كسب و كار اين پيام را به مخاطب القا مي كند كه اين شماره براي ارتباط با شخص و كسب وكار در پايتخت استفاده مي شود و همين موضوع به نوعي باعث اعتبار به آن حرفه مي گردد.

اين موضوع در ابتدا باعث رونق گرفتن بازار خريد و فروش سيم كارت هاي 0912 گرديد ولي در دراز مدت كه تناسب بين عرضه و تقاضا از بين رفت باعث گران تر شدن اين شماره ها شد. به طوري كه امروزه به دليل عدم فروش سيم كارت هايي با كد يك تا سه، اين سيم كارت ها با قيمت هايي گزاف در بازار به فروش مي رسند. البته تمام شدن عرضه ي سيم كارت 0912 نيز بر اين افزايش قيمت تاثير بسيار زيادي داشته است. البته در حال حاضر تقريبا همه ي سيم كارت هاي 0912 ( پيش شماره 1 تا 9) گران هستند، ولي از آنجا كه پيش شماره هاي 1 تا 3 قديمي تر هستند و براي كسب و كار مناسب ترند، اين شماره ها گرانتر هستند.

 

در بازار خريد و فروش سيم كارت آنچه بيشتر از پيش شماره هاي ديگر ارزش سرمايه گذاري را دارد، شماره هاي رند 0912 مي باشد. ارزش شماره هاي رند در گام نخست به دليل تاثير آن بر اعتبار شخص مي باشد و در گام بعدي باعث رونق كسب و كار افراد مي گردد، به همين خاطر تقريبا همه تاجران و مديراني كه در مسير پيشرفت قرار دارند، خريد يك سيم كارت با شماره رند را ضروري و واجب مي دانند.

به طور كلي مزاياي خريد يك سيم كارت رند 0912 براي كسب و كار در موارد زير خلاصه مي شود:

 

·        تاكيد بر فعاليت در پايتخت

·        امكان برقراري ارتباطي سريعتر و آسان تر با مخاطب

·        افزايش اعتبار و جايگاه برند كسب و كار يا برند شخصي

·        استفاده از مزاياي تجملاتي اين خطوط

·        ماندگاري در حافظه

·        حفظ ارزش مالي سيم كارت

 

در سال هاي اخير، اخبار خريد و فروش اين سيم كارت ها با قيمت هاي نجومي، باعث شده تا داشتن يك شماره رند 0912 به رويايي دست نيافتني بدل گردد. البته طرح فروش اقساطي سيم كارت هاي رند كه از سوي وب سايت رند باز در حال اجراست، به عنوان يك راهكار بسيار كارگشا بوده و باعث شده تا بسياري از صاحبان مشاغل تنها با مراجعه به وب سايت رند باز به آدرس https://www.rondbaz.com/ و انتخاب شماره ي مورد نظر از بين هزاران شماره رند موجود در اين وب سايت صاحب يك شماره رند 0912 شدند.

 

در طرح فروش اقساطي رندباز، خريدار بعد از انتخاب شماره، با مالكان سيم كارت تماس گرفته و با پرداخت يك سوم مبلغ سيم كارت به صورت نقدي، قراردادي را با مالك تنظيم كرده كه در آن متضمن مي گردد تا مابقي مبلغ را به صورت اقساط پرداخت نمايد. مبلغ اقساط و تعداد ماهها كاملا توافقي بوده و لازم نيست خريدار براي ضمانت چك و سفته پرداخت نمايد. فروشنده نيز موظف است بعد از اتمام اقساط، سيم كارت را به نام خريدار نمايد. علاوه بر اين رندباز به عنوان يك مرجع تخصصي خريد و فروش سيم كارت، روزانه هزاران بازديد كننده خواهد داشت كه همين موضوع تنوع شماره هاي عرضه شده در اين وب سايت را بسيار زياد كرده است. تنوع شماره ها، تنها مزيت خريد از رند باز نيست و اين تنوع به نوعي اين بازار را به صورت رقابتي در آورده و قيمت هاي اعلامي در اين وب سايت كاملا واقعي و منطقي مي باشد.

بنابراين اگر واقعا قصد خريد سيم كارت رند يا معمولي 0912 را داريد، طرح فروش اقساطي رندباز فرصت مناسبي است براي سيم كارت دار شدن شما. 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۱۸ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :