رندباز رندباز .

رندباز

مزيت هاي خريد سيم كارت رند

هميشه داشتن وسايل خاص و تك بسيار جذاب و جالب مي تواند براي افراد باشد. هر از گاهي اين وسايل بسيار عالي و جذاب است به طوري كه همه علاقه مند به داشتن آن مي شوند.در دنياي سيم كارت هم به همين نحو است. خريد سيم كارت هاي رند بسيار جالب و هيجان انگيز مي تواند باشد براي افراد يك جامعه.بسياري از اين سيم كارت هاي رند براي بازار هم تعيين كننده هستند و شبيه اين نوع سيم كارت ها براي قيمت گذاري و فروش هستند. سيم كارت ها رند كه بسيار خواهان  و طرفداران بسياري دارد كه اپراتور ها در تلاش هستند بتوانند كه بيش تر جامعه خط رند داشته باشند. اپراتور هاي  سيم كارت در سال هاي اخير براي اينكه  نسل جوان را به سمت خود بكشانند سيم كارت هاي رندي بر اساس سال تولد شان سيم كارت رند مي داند كه اين حركت بسيار جالب و خلاقانه بود . در كل داشتن سيم كارت رند بسيار جالب است و حتي بعضي از مواقع مي تواند دردسر شيرين هم داشته باشد

در حال حاضر سيم كارت هاي رند انواع مختلفي دارند مانند رند آينه اي، رند حروفي، رند ترتيبي، رند تاريخ تولد، رند تكرار پيش شماره، رند پله اي و .... كه بهتر است براي شناسايي كامل شماره هاي رند سري به" سامانه رندباز" بزنيد و در آنجا انواع شماره هاي رند را ببينيد و با آنها بيشتر آشنا شويد. سايت رندباز به عنوان بزرگترين مركز تخصصي خريد و فروش سيم كارت هاي رند و معمولي، مي تواند مرجع مناسبي براي استعلام قيمت و ميزان رندي شماره ها باشد.

 

بايد بپذيريم در دنياي مدرن امروز سيم كارت رند به خودي خود، از جذابيت هاي فراواني برخوردار است و تقريبا همه ي افراد علاقمند به داشتن اين شماره مي باشند. ولي با اين وجود شماره هاي رند مزايا و كاربردهاي فراوان ديگري خصوصا براي صاحبان مشاغل دارند كه در اينجا به آن اشاره مي كنيم:

 

 

  •  سيم كارت رند و ماندگاري در حافظه ي مخاطب

 

قطعا اولين و مهمترين مزيت خريد سيم كارت هاي رند اين است كه اين شماره ها در حافظه مخاطب ماندگار مي شوند. سيم كارت رند يا Memorable sim card در دنيا با قابليت ماندگاري در ذهن شناخته مي شوند كه اين امر به تنهايي يك مزيت بزرگ و ويژه براي صاحبان مشاغل به حساب مي آيد. براي مثال اگر در جلسه ي كاري به عنوان كارفرما، از دو نفر كارت ويزيت تهيه كنيد، قطعا براي سفارش كار به شماره ي رند زنگ مي زنيد.

بنابراين اگر مي خواهيد همواره در اولويت باشيد، يكي از بهترين راهكارها، خريد يك سيم كارت رند مي باشد. اين شماره ها از آن جهت كه به راحتي حفظ مي شوند و تقريبا در حافظه ي همه افراد تا مدت ها باقي مي مانند، نياز به يادداشت ندارند؛ كه اين موضوع مي تواند براي كساني كه خصوصا به تازگي كسب و كار خود را شروع كرده اند و يا كسب و كارشان در حال رونق گرفتن است؛ حائز اهميت باشد.

 

 

  •  تاثير شماره ي رند بر تصوير سازي از شخصيت

 

ممكن است شما در كسب و كار خود بسيار دقيق و منظم باشيد و از قوانين خاصي پيروي كنيد، ولي در برخورد اول مشتري اينها را نمي بيند و نمادهاي ظاهري و يا محصولات و خدمات شما را مي بيند. بنابراين اگر در نگاه اول نمي توانيد همه هنر خود را به نمايش بگذاريد، بهتر است با توجه به نكات ريز اما مهم؛ تاثير مثبتي بر مخاطب داشته باشيد.

تاثير سيم كارت رند بر تصوير سازي از شخصيت شما در ذهن مخاطب بسيار زياد است زيرا يك شماره ي رند نه تنها نشان مي دهد كه شما به كوچكترين جزئيات مانند شماره تلفن همراه اهميت مي دهيد بلكه برايتان متمايز بودن هم مهم است و هميشه مي خواهيد خاص و منحصر بفرد باشيد. القاي چنين نكات مثبتي تنها با ارائه ي يك كارت ويزيت، تصويري مثبت و قابل اعتمادي از شما مي سازد كه تا مدت ها در ذهن كارفرمايان باقي مي ماند.

البته تاثير اين شماره بسته به نوع شغل و حرفه ي شما كاملا متفاوت است، مثلا ارائه ي يك شماره رند براي يك جواهر ساز و يا نماينده ي فروش برندهاي بزرگ به خوبي پيام لوكس بودن را به مخاطب انتقال مي دهد. زيرا مخاطبان شما قطعا افرادي هستند كه طرفدار زندگي لاكچري و لوكس هستند و شما بايد همواره به آنها نشان دهيد كه به لوكس بودن و متمايز بودن اهميت مي دهيد. ارائه ي شماره رند براي مشاغلي مانند طراحي لباس، طراحي دكوراسيون و... مي تواند بيانگر سبك زندگي و نوع انتخاب شما باشد و خيال مشتري را از جانب اهميت به جزئيات و نظم و دقت راحت كند.

بنابراين فرقي نمي كند كه در چه حرفه اي مشغول به كار هستيد، يك كارت ويزيت با شماره ي رند بهترين و بيشترين تاثيري را كه براي پيشرفت به آن احتياج داريد، بر روي مخاطب مي گذارد.

 

 

  •  تاثير سيم كارت رند در برند سازي

 

انتخاب يك شماره رند، اولين گام براي برند سازي است. زيرا بخشي از پروژه ي برند سازي، ايجاد تداعي در ذهن مخاطب است. با توجه به رقابت تنگاتنگي كه امروزه در بازار كسب و كار وجود دارد، انتخاب يك شماره رند فرصتي است براي يادآوري برند خود به مخاطب كه قطعا تاثير مستقيم و خوبي بر روي مشتري مي گذارد.

بنابراين اگر قصد برند سازي داريد، استفاده از شماره هاي رند، از جمله اقداماتي است كه كمك مي كند تا كسب و كار شما قدرت بگيرد و نام شما به راحتي در ذهن مخاطب نقش بندد. شايد كسب و كار امروز شما كوچك باشد، اما اگر مي خواهيد همواره در مسير رشد قدم برداريد، از مزاياي سيم كارت رند غافل نشويد.

بايد بپذيريم كه نحوه ي تجارت در دنياي كسب و كار امروز كاملا با سال هاي قبل فرق كرده است و جذب مشتري به روش هاي مختلفي مانند تبليغات مجازي، تراكت ها، بيلبوردها و شبكه هاي مجازي صورت مي پذيرد. در هر كدام از اين روش ها، شماره تلفن همراه شما به عنوان پل ارتباطي با مخاطب، نقش اساسي را بازي مي كند. سيم كارت رند به مخاطب القا مي كند كه شما به عنوان يك انسان كمال گرا، به آنها اهميت داده و شماره اي را براي برقراري ارتباط انتخاب كرده ايد كه به راحتي در حافظه مي ماند.

 

بررسي ها نشان مي دهد اعداد و ارقام رند در ذهن افراد واكنش هاي مثبت ايجاد مي كنند و باعث جلب نظر مي شود، به همين خاطر برندهايي كه از اين شماره ها استفاده مي كنند، هم چون نگيني در بين رقبا مي درخشند و جلب توجه مي كنند. استفاده از شماره هاي رند نه تنها به شما كمك مي كند تا در همان گام نخست اعتماد مشتري را جلب كنيد بلكه اين شماره ها در بازار سيم كارت امروز، به عنوان يك سرمايه مطمئن شناخته مي شوند. سرمايه اي كه روز به روز با ارزش تر شده و هر زمان كه قصد فروش آن را داشته باشيد، قطعا قيمتي به مراتب بالاتر از زمان خريد خواهد داشت.

 

البته با توجه به طرح فروش اقساطي سيم كارت رند در وب سايت رندباز، اين روزها ديگر خريد يك شماره رند كار سخت و غير ممكني نيست، زيرا در صورت تمايل فقط كافي است سري به وب سايت رندباز بزنيد و از بين هزاران شماره رند موجود در اين وب سايت، شماره دلخواه خود را انتخاب كنيد. سپس با پرداخت يك سوم مبلغ سيم كارت و تضمين پرداخت مابقي به صورت اقساط مالك سيم كارت شويد.

 

اين شرايط آسان، بدون معرفي ضامن و يا پرداخت چك و سفته فرصتي است كه كاملا به نفع صاحبان كسب و كار مي باشد و آنها مي توانند با بهره مندي از اين فرصت، بدون پرداخت مبلغي هنگفت، شرايط شغلي خود را بهبود ببخشند.

البته توجه به اين نكته هم الزامي است كه قيمت شماره هاي رند، رنج هاي متفاوتي داشته و ارتباط مستقيمي بين ميزان رندي و قيمت سيم كارت وجود دارد، ولي در رندباز تنوع سيم كارت هاي رند ارائه شده به قدري بالاست كه شما مي توانيد با هر بودجه اي مالك سيم كارت مورد علاقه تان شويد. 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۱۲ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :