رندباز رندباز .

رندباز

پرحجم ترين و مقرون به صرفه ترين بسته هاي اينترنت شاتل موبايل

اين روزها  اينترنت بسيار مهم شده است و انسان ها را به يك ديگر متصل مي كند و اين روز ها باعث اين ميشود كه هر كس اطلاعاتي را نياز داشته باشد به اينترنت مراجعه كند.اينترنت اين روز ها در زندگي افراد بسيار بيشتر استفاده مي شود به خاطر پاندمي كرونا كه از دو سال پيش به جهان آمد.اين روز ها شاتل موبايل  با  متنوع ترين و به صرفه ترين بسته هاي اينترنت دارد نسبت به ساير اپراتور هاي ديگر بسيار عالي بوده است. شاتل اين روز ها بسيار در تلاش است كه بتواند نظر مردم را نسبت به سيم كارت هاي خود جلب كند و با دادن بسته هاي بسيار عالي و سرويس هاي بسيار مناسب تا حدودي توانسته موثر باشد. همچنين شاتل بسته هاي تركيبي بسيار با صرفه و با حجم بسيار بالايي را دارد.شاتل در تلاش است كه بتواند در بازار سيم كارت ها نقش پر رنگي را ايفا كند و بتواند بازار را از حالت دو قطبي بودن خارج كند

بسته هاي اينترنت شاتل موبايل در دسته بندي هاي ساعتي، روزانه، سه روزه، هفتگي، 15 روزه، يك ماهه، سه ماهه و شش ماهه و هم چنين بسته هاي تركيبي شامل اينترنت، مكالمه و پيامك مي باشد كه متقاضيان مي توانند با استفاده از روش هاي زير نسبت به مشاهده و خريد آنها اقدام نمايند:

 

شماره گيري كد دستوري # 2 * 1*

از طريق وب سايت شاتل موبايل بخش سيستم مديريت اينترنتي حساب

اپليكيشن شاتل موبايل من

 

شركت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاري" شاتل موبايل "عضو جديد خانواده ي بزرگ شاتل است كه از پوشش سراسري 3G و 4G برخوردار است. بنا به گزارش روابط عمومي شاتل موبايل، در حال حاضر مقرون به صرفه ترين و پرحجم ترين بسته هاي جديد اين اپراتور با اعتبار زماني 30 روزه به شرح ذيل مي باشد:

 

20 گيگابايت اينترنت 30 روزه به مبلغ 65 هزار تومان

40 گيگابايت اينترنت 30 روزه به مبلغ 98 هزار تومان

70 گيگابايت اينترنت 30 روزه به مبلغ 210 هزار تومان

 

اين اپراتور با هدف كاهش هزينه هاي مشتركين، در طرح جديد خود هر روز بسته هاي تخفيف دار اينترنت، مكالمه، پيامك يا تركيبي را معرفي مي كند. اين طرح تحت عنوان" پيشنهاد روز " از خدمات جديد اپراتور شاتل موبايل مي باشد كه در اختيار همه ي مشتركين اين اپراتور قرار خواهد گرفت. بنابراين مشتركين شاتل موبايل مي توانند با مراجعه به اپليكيشن "شاتل موبايل من" در بخش "مديريت اينترنت حساب " پيشنهادات روز را مشاهده كنند. البته مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 3 * 1 * نيز پيشنهادات روز را مشاهده نموده و در صورت تمايل نسبت به خريد آن اقدام نمايند.

 

علاوه بر اين شاتل موبايل با شخصي سازي بسته هاي اينترنت تلاش نموده است كه به مشتركين در مديريت بهتر هزينه هاي ارتباطي و انتخاب بهترين بسته ي شخصي كمك كند. دراين سرويس، بسته هاي شخصي سازي شده اينترنت بر اساس نياز سنجي و تحليل الگوي مصرف مشتركين، كاملا متناسب با الگوي مصرف هر مشترك بوده و از طريق پيامك به او پيشنهاد مي گردد كه كاربران مي توانند در صورت تمايل نسبت به خريد و فعال سازي آن اقدام نمايند.

 

علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص اين اپراتور و طرح ها و بسته هاي جديد آن مي توانند به وب سايت شاتل موبايل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه نمايند. علاوه بر اين شماره تماس 09981000000 به صورت 24 ساعته در اختيار متقاضيان خريد سيم كارت هاي شاتل موبايل خواهد بود و متقاضيان مي توانند از كارشناسان فروش اين اپراتور در مورد انتخاب شماره و خريد سيم كارت هاي شاتل موبايل مشاوره هاي لازم را دريافت نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۳۷ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :