رندباز رندباز .

رندباز

خريد اقساطي سيم كارت هاي 0912، فرصتي براي همراه اولي شدن

هميشه خريد بسيار براي مردم دلپذير بوده است. در اين سالها بعضي از كالا هاي اساسي را افراد جامعه به صورت قسطي خريداري كرده اند كه بتوانند با پرداخت قسط كار وسيله ايي را كه مي خواهند را بدست آورند. اين روز ها در بازار سيم كارت هم بعضي از سيم كارت ها به صورت اقساطي به فروش مي رسند كه براي بعضي از افراد بسيار مناسب است. اين روز ها در بازار سيم كارت خريد قسطي پيش شماره 0912 بسيار مورد توجه قرار گرفته است. كساني كه علاقه به داشتن سيم كارت همراه اول را داشتند ولي به هر نحوي نمي توانستند اين سيم كارت را تهيه كنند اين فرصت بسيار مناسبي است كه با خريد قسطي سيم كارت 0912 بتوانند به خانواده بزرگ همراه اول بپيوندند. خيلي از افراد علاقه خاصي به اين پيش شماره دارند كه همين امر باعث گراني اين سيم كارت در جامعه شده است و جز محبوب ترين سيم كارت هاي همراه اول است

البته اين گراني در برخي از كدهاي پيش شماره 0912 مانند كد يك و يا شماره هاي رند، بيشتر خود را نشان داده و گاها رقم هاي واقعا گزافي در قبال خريد يا فروش اين نوع سيم كارت تقاضا مي گردد كه غير منطقي و منصفانه به نظر مي رسد.بنابراين اگر به خاطر كسب و كارتان، يا كسب اعتبار و يا دلايل شخصي تمايل به خريد سيم كارت 0912 را داريد، اما تا كنون به خاطر قيمت هاي گزاف اين نوع سيم كارت از خريد پشيمان شده ايد، پيشنهاد مي كنم تا پايان اين مطلب ما را همراهي كنيد.

 

قبل از هر چيز لازم است به يك سري نكات مهم در مورد پيش شماره 0912 توجه داشته باشيد، مثلا اين كه پيش شماره 0912 متعلق به استان هاي تهران، البرز، سمنان، قم، قزوين و زنجان بوده و سه رقم اول بعد از پيش شماره مشخص كننده محل پرونده ي سيم كارت مي باشد. البته پيش شماره 0912 متعلق به استان تهران نسبت به بقيه پيش شماره ها گرانتر مي باشند.

نكته مهم ديگر اين كه در حال حاضر از بين سامانه هاي فعال در امر خريد و فروش سيم كارت، رندباز با ايجاد امكان شرايط خريد اقساطي اين فرصت را براي همگان فراهم آورده تا به آساني مالك يك سيم كارت 0912 شوند. اين طرح كه در واقع فرصتي است براي رونق بخشيدن به كسب و كارها، در اختيار همگان قرار داشته و هر كس مي تواند در صورت تمايل از آن استفاده كند، به همين خاطر فقط كافيست اراده كنيد تا با كمك رندباز بدون ضامن صاحب سيم كارت خاص و مورد علاقه تان شويد.

رندباز به عنوان يك اپليكيشن تخصصي با بيش از چهار سال سابقه تخصصي و مفيد، تلاش نموده است، فرصتي ايجاد كند تا همه ي كساني كه آرزوي داشتن يك خط 0912 را داشتند، بدون دردسر به راحتي مالك اين سيم كارت شده و از خريد خود لذت ببرند.

 

در اين شرايط طلايي كه خبري از ضامن، چك و يا سفته نيست، كاربران بايد مراحل زير را انجام دهند:

1. ابتدا لازم است كاربر وارد وب سايت رندباز به آدرس www.rondbaz.com شود.

2. در صفحه اصلي بر روي خريد سيم كارت اقساطي 0912 كليك كنيد.

3. در اين صفحه با كمك فيلتر هاي جستجويي كه در اختيار شما قرار مي گيرد، مي توانيد سيم كارت دلخواه خود ( حتي سيم كارت هاي رند) را جستجو كنيد.

4. بعد از انتخاب سيم كارت بر روي دكمه محاسباتي كليك كرده و قيمت كل سيم كارت، مبلغ پيش پرداخت، پرداخت ماهيانه و سود حاصل از اقساط را مشاهده نماييد.

5. در اين بين شرايط اقساط بسيار مهم است و تعداد اقساط و ميزان پيش پرداخت مي تواند چالش برانگيز باشد. در اين نوع خريد، حداقل ميزان پيش پرداخت، 30 درصد كل مبلغ سيم كارت بوده و تعداد اقساط بين يك تا دوازده ماه متغير مي باشد. البته محاسبه گر هوشمند اقساطي وب سايت رندباز، اين امكان را دارد كه با تغيير شرايطي مانند ميزان پيش پرداخت و تعداد ماه هاي پرداخت قسط از سوي شما، درصد سود و مبلغ اقساط را مشخص نمايد.

6. بعد از مشاهده ي شرايط در صورت تمايل به خريد، بر روي گزينه رزرو آنلاين كليك كنيد و خريد خود را قطعي نماييد.

 

در مرحله بعد لازم است براي تكميل مراحل خريد، قرارداد مكتوب بين خريدار و فروشنده امضا گردد. عقد قرارداد به صورت حضوري و در تهران مي باشد. البته براي خريد اقساطي نيازي به ضامن، چك يا سفته نخواهد بود و خريدار مي تواند تنها با به همراه داشتن كارت ملي در محل حضور يابد.

از آنجا كه قرارداد از نوع " قرارداد به شرط تمليك " مي باشد، سيم كارت به خريدار تحويل داده خواهد شد و بعد از تسويه كامل، سند سيم كارت به نام خريدار تغيير مي يابد. بر اساس اين قرارداد خريدار به پرداخت اقساط در زمان مقرر متعهد مي گردد و در عوض فروشنده نيز بايد بعد از تسويه كامل، مراحل انتقال سند را تكميل نموده و سيم كارت را به نام خريدار بزند. مطابق قانون خريد و فروش سيم كارت ماليات ندارد، ولي هزينه تغيير، مطابق تعرفه ساليانه محاسبه مي شود كه بايد پرداخت گردد.

طرح خريد سيم كارت اقساطي رندباز، اين امكان را به متقاضيان پيش شماره 0912 مي دهد تا در صورت تمايل به راحتي مالك كدهاي پايين خط 0912 مانند كد 1،2 و 3 شوند. حتي خريد شماره هاي رند اين سيم كارت كه به دليل اعتبار از ارزش بالايي برخوردارند نيز تنها با پرداخت پيش پرداخت و به همراه داشتن كارت ملي براي عقد قرارداد؛ امكان پذير است.

 

البته اين انتخاب هوشمندانه محدوديت هايي دارد كه لازم است به آن توجه كنيد:

1. عدم امكان نقل و انتقال سيم كارت

2. قطع كامل سيم كارت در صورت عدم پرداخت اقساط

3. تخليه سيم كارت در صورت عدم تسويه بعد از سه ماه

 

با توجه به اين كه 72 ساعت قبل از زمان پرداخت اقساط از طريق سيستم رندباز، جهت يادآوري و پرداخت؛ پيامك پرداخت اقساط به شماره خريدار ارسال مي گردد، در صورت عدم پرداخت در زمان مقرر سيم كارت قطع كامل مي شود و براي وصل مجدد آن لازم است كليه اقساط معوقه به صورت يكجا تسويه گردد. در صورت عدم تسويه بعد از 3 ماه، سيم كارت تخليه مي گردد. بعد از 6 ماه پس از تخليه، اگر مبالغ بدهي پرداخت نشود؛ سيم كارت عودت و غير قابل استرداد مي شود.

قطعا خريد اقساطي سيم كارت 0912 يك معامله برد برد است، مزيت اين خريد در رندباز به مراتب بسيار بهتر و خاص تر خواهد بود. زيرا رندباز به عنوان يك وب سايت تخصصي كه سال هاست در زمينه خريد و فروش سيم كارت فعاليت مي كند و با بيش از هزاران بازديد كننده در روز قيمتي واقعي از سيم كارت ها را در اختيار شما قرار مي دهد. البته لذت يك خريد ارزان و اقتصادي تنها مزيت خريد از رندباز نيست، بلكه خريد اقساطي سيم كارت 0912، فرصتي است براي تجربه يك خريد امن كه در هيچ سايت يا فروشگاه اينترنتي ديگر وجود نخواهد داشت.

علاوه بر اين وب سايت رندباز با ايجاد امكان خريد اقساطي سيم كارت 0912، اين فرصت را به خيلي از افراد داده تا با پرداخت تنها يك سوم هزينه ي سيم كارت و يك امضاي ساده، مالك شماره دلخواهشان شده و از اعتبار و اصالت آن لذت ببريد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۶:۲۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :