رندباز رندباز .

رندباز

نكاتي در مورد سيم كارت كه بايد بدانيد

اين روز ها كه اپراتور ها در تلاش هستند كه هر كسي كه مي خواهد سيم كارت بخرد را به سوي خود بكشاند تا بازار گسترده ايي را بدست آورد. يكي از اين اپراتور ها كه قديمي ترين اپراتور در كشور است و با سابقه است اپراتور همراه اول است. همراه كه در اين سال ها هميشه جز بهترين اپراتور ها بوده است و با بيشترين خط فعال در ايران رتبه يك را دارد بسيار در تلاش است كه بهترين خدمات را به مردم دهد. همراه اول كه با سرويس هاي متنوع و هداياي بسيار عالي توانسته نظر اكثريت مردم را به سمت خود بكشاند. همراه اول با طرح هايي كه در اين سالها در خيلي از استان ها  يا  در شهر بزرگ ايجاد كرده توانسته بازخورد خوبي داشته باشد. محبوب ترين سيم كارت  0912 بوده و هميشه خواهان  بسياري براي مردم داشته است و هميشه مردم در تلاش بودند كه اين نوع سيم كارت را داشته باشند و از آن بتوانند كه استفاده كنند

باور اول: سيم كارت 0912 فقط مخصوص تهران بوده و به ساكنين تهران تعلق مي گيرد !!!

در مورد پيش شماره 0912 دو نكته مهم وجود دارد، نكته اول اين كه پيش شماره 0912 متعلق به استان هاي تهران، قم، قزوين، سمنان، البرز و زنجان بوده و سه رقم اول بعد از پيش شماره تعيين كننده محل پرونده سيم كارت و استان مربوط به آن مي باشد. البته از لحاظ قيمت، خطوط 0912 كه متعلق به استان تهران مي باشند؛ نسبت به بقيه استان ها گران تر هستند.

نكته دوم اين كه همه افراد مي توانند در صورت تمايل از اين پيش شماره استفاده كنند و اين موضوع ربطي به محل تولد يا محل زندگي افراد ندارد. علاوه بر اين با در نظر گرفتن طرح يكسان سازي هزينه ها، هزينه استفاده از اين سيم كارت براي ساكنان تمامي استان ها كاملا برابر مي باشد.

 

باور دوم: سيم كارت 0912 اعتباري هم وجود دارد !!!

در حال حاضر در كشور پيش شماره هاي همه استان ها مانند 0911، 0913، 0914 و 000 در دو نوع اعتباري و دائمي در دسترس متقاضيان مي باشد و تنها پيش شماره اي كه فقط به صورت دائمي عرضه مي شود، پيش شماره 912 مي باشد.

 

باور سوم: تعرفه هاي پيش شماره 0912 نسبت به بقيه سيم كارت ها بيشتر است !!!

ميزان تعرفه ي همه سيم كارت هاي همراه اول مانند هزينه مكالمه، پيامك و خدمات با هم كاملا يكسان بوده و ميزان اين هزينه ها هيچ ربطي به پيش شماره ندارد.

البته هزينه خطوط اعتباري همراه اول نسبت به تعرفه هاي سيم كارت دائمي اين اپراتور كمي بيشتر است.

 

باور چهارم: قدرت آنتن دهي و سرعت اينترنت سيم كارت هاي 0912 نسبت به بقيه پيش شماره ها بيشتر است !!!

با توجه به اين كه سرعت اينترنت جزء مسائل فني به حساب مي آيد كه كاملا مربوط به ويژگي هاي فني اپراتورها بوده و هيچ ربطي به پيش شماره ها ندارد، اين باور كاملا اشتباه و غير منطقي است.

 

باور پنجم: كد يك پيش شماره 0912 بهترين نوع اين پيش شماره مي باشد !!!

كد يك پيش شماره 0912 جزء محبوب ترين و گران ترين سيم كارت هاي موجود در بازار مي باشد كه از قدمت، اصالت و اعتبار خاصي برخوردار است، ولي كلمه بهترين در اين مورد زياد درست نيست و براي انتخاب بهترين كد، قطعا معيارهاي ديگري وجود دارد كه بايد با دقت و ريزبيني به آن پرداخت.

 

باور ششم: قيمت سيم كارت هاي 0912 نجومي و بسيار گزاف است!!!

قيمت گذاري براي يك سيم كارت به فاكتورهايي مانند رند بودن شماره، كد خط و ... بستگي دارد كه در مورد پيش شماره 0912 هم شرايط بدين گونه مي باشد. اما سيم كارت هاي ارزان و كاركرده 0912 با كدهاي بالا مانند كد 9 و شماره هاي غير رند هم وجود دارند كه افراد مي توانند بسته به نياز و بودجه خود؛ آنها را تهيه نمايند.

 

باور هفتم: هزينه مكالمه 0912 به 0912 كمتر است !!!

اين باور كه تا پيش از اجراي طرح يكسان سازي هزينه ها درست بود، امروزه ديگر بي معني و نادرست مي باشد. با اجراي طرح يكسان سازي و حذف هزينه هايي مانند جابجايي در شبكه همراه و هزينه هاي بين شهري و بين استاني، كليه هزينه ها يكسان در نظر گرفته مي شود و هزينه مكالمه با شماره هاي ثابت، ايرانسل، رايتل و خط هاي همراه اول استان هاي ديگر كاملا برابر مي باشد.

 

باور هشتم: هزينه پيامك هاي تبليغاتي پيش شماره 0912 توسط دارنده خط پرداخت مي شود !!!

هزينه پيامك هاي انبوه و تبليغاتي به هيچ وجه به حساب دريافت كننده پيامك نبوده و ارسال كننده پيامك هزينه آن را پرداخت مي كند. پيامك هاي اطلاع رساني مانند پيامك هاي پليس فتا و پيامك هاي دولتي هم هزينه اي را به مالك سيم كارت تحميل نمي كند. فقط نوعي از پيامك ها هستند كه در آن سرويسي به شخص ارائه مي شود مانند پيامك هاي بانكي كه در صورت فعال سازي، بايد هزينه آن از سوي دريافت كننده سرويس، پرداخت گردد.

البته احتمال ارسال فراوان پيامك هاي تبليغاتي به پيش شماره 0912 به خاطر اعتبار بالاي آنها بسيار زياد است كه در اين صورت فرد مي تواند به راحتي نسبت به مسدود سازي پيامك هاي تبليغاتي اقدام نمايد.

 

باور نهم: همه سيم كارت هاي 0912 موجود در بازار كاركرده و قديمي هستند !!!

با توجه به اين كه خط 0912 قديمي ترين سيم كارت موجود در بازار مي باشد، طبيعتا بسياري از سيم كارت هاي اين پيش شماره كاركرده هستند ولي سيم كارت 0912 صفر و بي نام نيز در بازار موجود مي باشد. علاوه بر اين كد صفر اين سيم كارت (09120) چند سالي است كه توسط اپراتور همراه اول عرضه شده و جديد محسوب مي شود.

 

باور دهم: با 4G كردن سيم كارت، شماره عوض مي شود !!!

با تعويض سيم كارت هاي قديمي و استفاده از يوسيم، امكان استفاده از اينترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول را خواهيد داشت كه سرعت دانلود، آپلود و دسترسي به اينترنت در آن بسيار متفاوت خواهد بود.

با تعويض سيم كارت فقط سيم كارت فيزيكي موجود در گوشي كوچكتر شده و قابليت اتصال به شبكه به ميزان قابل توجهي بهبود بخشيده مي شود و شماره شما هيچ تغييري نخواهد كرد.

 

باور يازدهم: مهم نيست كه مالكيت سيم كارت 0912 به نام شما باشد يا نه !!!

مزاياي مالكيت سيم كارت بسيار زياد بوده و در زمان دريافت خدماتي مانند: تعويض سيم كارت، پرينت ريز مكالمات، ثبت نام در برخي سامانه ها، وام ها و خدمات بانكي و ... اهميت خود را بيشتر نشان مي دهد. بنابراين بهتر است براي برخورداري از خدمات، بلافاصله بعد از خريد سيم كارت نسبت به نقل و انتقال مالكيت آن اقدام نماييد.

 

باور دوازدهم: خريد اينترنتي سيم كارت 0912 امن نيست !!!

با توجه به سوء استفاده هاي فراواني كه در فضاي مجازي و فروشگاه هاي اينترنتي انجام مي شود، خريد سيم كارت؛ اگر با دقت و درايت صورت نگيرد مي تواند باعث بروز مشكلات و دردسرهايي شود. بنابراين توصيه مي شود در گام نخست به قديمي ترين و محبوب ترين وب سايت هايي كه به صورت تخصصي در اين زمينه فعاليت مي كنند؛ مراجعه كنيد تا خدمات بسيار عالي و متنوعي را دريافت كنيد.

اگر با خواندن اين مطلب به اين نتيجه رسيديد كه بايد هر چه زودتر براي خريد يك سيم كارت 0912 اقدام كنيد، مي توانيد به " رندباز " به عنوان يكي از جامع ترين و معتبرترين فروشگاه هاي اينترنتي فعال در زمينه خريد و فروش سيم كارت اعتباري و دائمي اپراتورهاي كشور اعتماد كنيد كه با بيش از چهار سال سابقه مفيد و درخشان، به خوبي توانسته به عنوان يك واسطه، ارتباط مفيد و موثر بين خريدار و مالك سيم كارت را شكل دهد.

 در حال حاضر رند باز نه تنها يكي از وب سايت هاي تاثير گذار بر قيمت سيم كارت مي باشد بلكه با بيش از چهار سال سابق مفيد و هزاران بازديد كننده در شبانه روز، مي تواند سرويس هاي خاص و منحصر بفردي را در اختيار شما قرار دهد كه باعث صرفه جويي در وقت و هزينه ي شما گردد. علاوه بر اين رند باز به عنوان يك پلتفرم تخصصي شرايط را براي يك انتخاب صحيح و خريد آسان فراهم مي كند و به شما اين فرصت را مي دهد تا به صورت آنلاين نسبت به خريد يا فروش سيم كارت اقدام نموده و هرگز دچار ترديدهاي بي فايده و خسته كننده نشويد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۱:۲۶ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :