رندباز رندباز .

رندباز

تحويل شماره هاي سرخ ايرانسلي ها به هواداران پرسپوليس

ايرانسل كه در اين سالها جز برند هاي موفق و خوب بوده و هميشه در حوزه هاي فناوري ارتباطات پيشگام بوده اين بار هم در حوزه ورزش ورود پيدا كرده است و لوگوي ان بر پيراهن تيم پرسپوليس حك شده است . در اين چند سال اخير ايرانسل با تيم هاي پرسپوليس و استقلال همكاري داشته . امسال هم با پرسپوليس قراردادي امضا كرده است كه تا پايان فصل فوتبالي امسال اسپانسر باشگاه بزرگ پرسپوليس باشد. براي همين  در مزايده ايي كه از تاريخ 25 اسفند شروع شده بود و در تاريخ 10 فروردين تمام شده پيش شماره 0990 را با 6 عدد تكراي به فروش رساند تا بتواند به باشگاه پرسپوليس بدهد .ايرانسل كه در آبان ماه از پيش شماره جديد اش رونمايي كرده بود براي اولين اين پيش شماره را در مزايده گذاشته بود تا بتواند جذب بيشتري داشته باشد  براي كساني كه مي خواستند اين نوع شماره را داشته باشند ايرانسل كه در اين چند سال بسيار موفق بوده توانسته است كه بسيار خوب درآمد زا براي باشگاه پرسپوليس باشد

با آغاز نيم فصل دوم 1401- 1400 ليگ برتر فوتبال ايران، اپراتور ايرانسل با امضاي قراردادي، عنوان حامي رسمي باشگاه فرهنگي – ورزشي پرسپوليس را از آن خود كرد. بر اساس اين قرارداد ايرانسل، علاوه بر اقدامات خود در چارچوب مسئوليت و سرمايه گذاري اجتماعي شركتي، موظف است تا با هدف ايجاد شور و نشاط در جوانان به عنوان جامعه اصلي مشترك بين اين اپراتور و باشگاه پرسپوليس و كمك به توسعه پايدار و ارتقاي جايگاه اقتصادي و فرهنگي باشگاه پرسپوليس و استفاده حداكثري از ظرفيت هاي بالقوه موجود براي ارائه خدمات بيشتر به هواداران اين باشگاه، از باشگاه پرسپوليس حمايت كند.

در همين راستا، اپراتور ايرانسل به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور ديجيتال در كشور ،همزمان با برگزاري شهرآورد تهران، مزايده ي شماره هاي رند ايرانسلي ويژه هواداران باشگاه پرسپوليس را با هدف حمايت بيشتر از اين باشگاه برگزار كرد. اين رويداد كه در ورزشگاه شهيد كاظمي تهران ( محل تمرين تيم فوتبال پرسپوليس ) برگزار شد، سيم كارت هاي رند با پيش شماره 0900 و 6 بار تكرار عدد 6 كه به مناسبت شهرآورد تهران به حراج گذاشته شده بود، به برندگان اين حراج تحويل داده شد.

شماره هاي عرضه شده در اين مزايده شامل 09006666660، 09006666661، 09006666669 و ... بودند كه از اين بين خاص ترين شماره عرضه شده در اين مزايده شماره 09006666666 مي باشد. البته در اين مراسم كه با حضور برخي از بازيكنان و پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس، از جمله كريم باقري و افشين پيرواني برگزار شد، علاوه بر تحول سيم كارت هاي رند، 10 عدد توپ رسمي لاليگا توسط اپراتور ايرانسل و 10 عدد پيراهن شماره 6 با امضاي پيشكسوتان و بازيكنان از سوي باشگاه پرسپوليس به رسم يادبود به خريداران اهدا شد..

ضمنا در چارچوب اجراي اين مزايده، 30 درصد از درآمد حاصل از فروش سيم كارت هاي مذكور، با هدف كمك به رشد تيم هاي باشگاه پرسپوليس به اين باشگاه اهدا خواهد شد.

علاقمندان به شركت در مزايده ي شماره هاي رند ايرانسل، مي توانند به پرتال ويژه برگزاري مزايده هاي اين اپراتور به نشاني shop. ***cell.ir/rond مراجعه كنند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۱۰ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :