رندباز رندباز .

رندباز

كمك به كودكان سرطاني با فروش سيم كارت سرمربي سابق استقلال

هميشه كار هاي خير خيلي خوب بوده است  و باعث نجات آدم ها شده است  يا  باعث سر و سامان گرفتن زوج ها شده است . بعضي مواقع آدم هاي نيكوكار و خير خواه  توانسته اند كه بسياري از مشكلات يك جامعه را حل كنند. ساختن مدرسه و كار هاي ديگر هميشه در از اين نوع آدم ها هميشه در ياد مردم مي ماند .اين بار اين نوع كمك را يكي از بزرگان فوتبال انجام داده است و باعث نجات دادن يك كودك سرطاني شده است و باعث خوشحالي  خانواده او شده است . اين كار بار ديگر نشان  داده است كه فوتباليست ها هم مانند ديگر ورزشكاران در كنار مردم ايستاده اند و باعث دل گرمي آنها مي شوند و هر از گاهي هم مي شود روي كار خير ورزشكاران هم حساب ويژه ايي باز كرد. و هميشه باعث از ياد بردن لحظات كوچكي از زندگي روزمره مي شوند. هر چقدر اين نوع كار ها رواج بگيرد و مردم بتوانند به هم نوع خود كمك كنند فضاي بسيار شاد تر و عالي تر داريم و باعث ايجاد محبت در كنار هم خواهد شد

خبر فروش ميلياردي سيم كارت هاي همراه اول، خبري نيست كه اين روزها كسي را شگفت زده كند، زيرا چند سالي است كه هر چند وقت يك بار فروش شماره هاي رند به قيمت هاي گزاف، رسانه اي شده و خبرهايي از تهاتر يك شماره با يك دستگاه ماشين يا آپارتمان شنيده مي شود. ولي اين بار خبر فروش سيم كارت سابق ناصر حجازي، سر مربي محبوب سابق تيم استقلال به قيمت يك ميليارد تومان بسيار شگفت انگيز و عجيب بود. زيرا فروش يك سيم كارت صرفا براي كمك به كودكان سرطاني، مي تواند از زيباترين رفتارهاي انساني باشد كه اميد مي رود، روز به روز بيشتر و بيشتر گردد. 

ناصر حجازي كه در سال 90 در اثر سرطان در گذشت از پيشكسوتان محبوب ورزش فوتبال و سر مربي سابق تيم استقلال بود كه حتي سال ها بعد از فوتش، هنوز هم برخي از طرفداران هم چنان به تلفن همراه ايشان پيام مي فرستادند و يادش را زنده نگه مي داشتند.

طبق اعلام آتيلا حجازي پسر ناصر حجازي، سيم كارت دروازه بان سابق استقلال به ارزش يك ميليارد تومان به فروش رسيد و قرار است اين پول خرج كودكان مبتلا به سرطان گردد.

آتيلا حجازي در استوري اينستاگرامش اين خبر را اين گونه رسانه اي كرد:

"دوستان عزيزم، سيم كارت پدرم به مبلغ يك ميليارد تومان به فروش رفت .ممنونم از تمام پيام هاي انسان دوستانه شما و ان شاءالله با اين رقم بتوانيم گوشه اي از مشكلات كودكان مبتلا به سزطان را التيام بخشيم.

لازم به ذكر هست افراد بي شماري تمايل به خريد اين خط داشتند كه قسمت يكي از خيرين تاجي شد و بسيار خوشحالم چون مي دانم پدرم نيز از اين بابت خوشحال است."

آن چه در اين خبر بيش از هر چيزي مسرت بخش است، محبوبيت بالاي ناصر حجازي به عنوان اسطوره آبي ها و چهره ماندگار تاريخ باشگاه استقلال است كه سال ها بعد از مرگش نيز باني خير و بركت گرديده است.

روحش شاد و يادش گرامي

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندبا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۲:۳۵ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :