رندباز رندباز .

رندباز

فناوري جديد اپل،شارژر 35 واتي مجهز به دو درگاه USB-C

اين روز ها كه بحث ها و شايعه هايي در مورد شركت اپل به گوشي مي رسد در مورد گوشي هاي جديدش كه باعث هيجان مردم شده و لحظه شماري مي كنند كه اپل گوشي هاي جديد اش را رونمايي كند . اپل كه امسال توانست بهترين برند در زمينه گوشي باشد و ديگر كسي تقريبا نبود كه با اپل رقابت كند . اين بار اپل مي خواهد با محصولي باعث شگفتي عموم مردم شود و باعث نشان دادن قدرت اپل شود. اين محصول كه براي شارژ گوشي است و بسيار قوي است و با سرعت بيشتر گوشي هاي اپل را شارژ مي كند . اپل در مورد اين موضوع هنوز چيز خاصي نگفته ولي مي خواد همراه با گوشي هاي جديدي اش اين محصول را هم رونمايي كند. اپل توانسته راحت بازار را به دست بگيرد و نسبت به محصول هاي  شركت هاي ديگر بسيار قوي تر كار كند و باعث محبوبيت در جامعه شود حال بايد ببينيم كه شركت هاي ديگر چكار مي خواهند كنند در مقابل محصول جديد اپل.

هميشه قبل از رونمايي از محصولات و توليدات شركت ها شايعات زيادي از گوشه و كنار در مورد تجهيزات و فناوري محصولات شنيده مي شود كه به نوعي از جذابيت هاي دنياي فناوري به شمار مي آيد. به نظر مي رسد اين بار نوبت محصول جديد شركت اپل است و خبرها حول و حوش فناوري جديد اين شركت مي چرخد.

در خبرها آمده كه اپل به زودي قرار است يك شارژر 35 واتي مجهز به دو درگاه USB-C را كه احتمالا از فناوري گاليم نيتريد ( Gan ) بهره مي برد، روانه بازار نمايد.

البته اپل پيش از اين به همراه مك بوك پرو 16 اينچي، يك آداپتور 140 واتي مجهز به اين فناوري را عرضه كرده است، بنابراين اين محصول اولين شارژر توليد شده با فناوري Gan نخواهد بود، ولي اين محصول جديد قطعا اولين شارژر مجهز به دو درگاه USB-C اين كمپاني خواهد بود.

اين احتمال هم وجود دارد كه اين شركت بخواهد اين شارژر را به همراه نسخه ارتقا يافته اي از شارژر مگ سيف  Duo  عرضه كند. اين شارژر نه تنها به كاربران اين امكان را مي دهد كه گوشي هاي آيفون و اپل واچ را به طور همزمان شارژ كنند بلكه به اپل كمك مي كند تا با بهره مندي از اين فناوري محصول جديد خود را به ابعاد كوچكتري طراحي و روانه بازار كند.

در توضيحات اين شارژر آمده كه مجموع خروجي دو درگاه اين شارژر برابر با 35 وات است و نه براي هر درگاه به طور مجزا و در حالت هاي زير مي توان از آنها استفاده كرد:

 20VDC/1.75 A و 9VDC/3A، 15VDC/2.33A و 5VDC/3A

با توجه به اين كه اسناد مربوط به شارژر 35 واتي جديد اپل لحظاتي پس از قرار گرفتن در وب سايت اپل حذف شدند، در حال حاضر نمي توان در مورد زمان دقيق عرضه اين محصول اظهار نظر كرد.

البته شايد اين محصول هرگز به بازار عرضه نگردد ولي با استناد به اطلاعاتي كه تا كنون از اين محصول به دست آمده، مي توان گفت اين تكنولوژي اين فرصت را به كار بر مي دهد تا با اين آداپتور، يك گوشي آيفون 13 پرو مكس به همراه اپل واچ، يا يك مك بوك اير جديد با اپل واچ، يا دو آيپد و يا دو آيفون را به طور هزمان شارژ كنند. 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۵۷ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :