رندباز رندباز .

رندباز

ضيافتي ديگر از ايرانسل در اولين رمضان قرن

باز ايرانسل و باز هم ماه مبارك رمضان و عيدي كه دوباره ايرانسل به مشتركانش مي دهد و اين كار باعث خوشحالي مشتركانش مي شود. در اين سالها كه ايرانسل شروع به فعاليت كرده  هميشه در ماه مبارك رمضان به خاطر اين ماه بندگي و براي اين مخاطبان اين سيم كارت از شب تا سحر فعاليت مي كنند  براي همين به اين مسئله هم توجه كرده اعتبار هايي را گذاشته است براي مشتركانش. در اين ماه ايرانسل نسبت به شركت هاي سيم كارت فعاليت بيش تري دارد و سعي مي كند  كه در اين ماه بيشتر حواسش به مشتركانش باشد.ايرانسل كه براي ماه مبارك رمضان براي مشتركانش هديه هاي ويژه ايي گذاشته تا بتواند از در اين از طرف مشتركانش استقبال بيشتري شود . ايرانسل در اين سالها هميشه نسبت به بقيه اپراتور ها  در اين ماه به خوبي فعاليت كرده و توانسته هميشه  در اين ماه مشتركانش را راضي كند و استقبال خوبي هم از طرح هايش در ماه رمضان شده است

علاوه بر اين" كمپين ضيافت رمضان در بهار با اپليكيشن پيشواز ايرانسل،" يكي ديگر از خدمات اين اپراتور در اين ماه پر خير و بركت است كه براي همراهي بيشتر با مشتركين در نظر گرفته شده است. فرصت شركت در اين كمپين براي كليه مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل تا تاريخ 13 ارديبهشت 1401 مصادف با عيد سعيد فطر مي باشد كه علاقمندان با شركت در قرعه كشي اين ضيافت نيز شركت داده خواهند شد.

براي شركت در قرعه كشي، لازم است كاربران در بخش پيشواز شخصي، يك پيشواز خلاقانه با صدا، نوازندگي يا هنرنمايي خودشان ساخته و به عنوان آهنگ پيشواز از آن استفاده كنند. براي افزايش امتياز مشتركين مي توانند اين آهنگ پيشواز شخصي را با دوستان، آشنايان و همكاران خود به اشتراك بگذارند، تا آنها نيز در صورت تمايل از آهنگ شما به عنوان آهنگ پيشواز خط خود استفاده نمايند كه در اين صورت هم امتيازي نصيب آنها شده و هم براي شما امتيازي مضاعف در نظر گرفته مي شود.

 بر اساس اعلام روابط عمومي اين اپراتور، جوايز اين قرعه كشي به شرح ذيل مي باشد:

 

يك دستگاه گوشي هوشمند هواوي براي نفر اول

مچ بند هوشمند هواوي براي نفرات دوم و سوم

100 هزار تومان شارژ هديه كيف پول ديجيتال براي 1401 نفر

 

مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري #75* نسبت به دريافت اپليكيشن پيشواز اقدام نمايند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۱۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :