رندباز رندباز .

رندباز

اپل آي او اس 15

اين روز ها اپل بعد از معرفي آيفون جديدش و مك بوك جديدش دست به تغييراتي زده است كه بسيار خاص تر مي شود و آن هم عوض كردن آي او اس جديد است. اپل كه اين روز ها محبوب ترين برند دنيا در دنياي گوشي است سعي كرده كه سياست هاي خاصي داشته باشد تا بتواند همچنان در سطح يك عرضه گوشي بماند. از زماني كه تيم كوك مدير اجرايي اپل شده تا به امروز رشد بي نظيري داشته شركت اپل و همين امر باعث شده كه اپل جز خاص ترين برند هاي گوشي باشد.تيم كوك از زماني كه آمده است توانسته  تحولاتي بي نظيري را اجرا كند و باعث شگفتي دنيا قرار گيرد. حالا كه اين اپديت بي نظير آمده و حتي از شكل بعضي از آيكون ها را تغيير داده است و باعث جذابيت اپل شده است . اين روزها شركت هاي ديگري هم در تلاش هستند كه بتوانند جايگاه اپل را تصرف كنند كه تا به امروز نتوانستد و در حال رقابت با اين شركت هستند

ه تازگي كمپاني اپل مطابق معمول هر سال نسخه جديد آپديت خود يعني ios 15.4 را عرضه كرده است كه بر اساس آن به زودي امكان دانلود اين آپديت براي تمام كاربران آيفون و حتي دارندگان نسل سوم آيفون SE و مدل سبز رنگ آيفون 13 وجود خواهد داشت. يكي از مهمترين ويژگيهاي اين آپديت، امكان باز كردن قفل گوشي با فيس آيدي در حين استفاده از ماسك و مجموعه ايموجي هاي جديد مي باشد.

بنا به گفته اپل، قابليت آنلاك كردن گوشي با فيس آيدي در حين استفاده از ماسك، در صورتي كه بيني و دهان كاربر كاملا با ماسك پوشيده باشد؛ باعث كم شدن دقت كلي فيس آيدي مي شود؛ ولي با استفاده از اين آپديت اين ويژگي فعال شده و كاربران مي توانند از آن استفاده نمايند. البته استفاده از عينك معمولي يا آفتابي و كلاه قطعا عملكرد دستگاه را تحت شعاع قرار داده و تشخيص را دشوارتر خواهد كرد، به همين خاطر استفاده از آنها در زمان تشخيص اصلا توصيه نمي شود.

بنا بر اعلام اپل اين نسخه به همراه آپديت هاي جديد آيپد او اس 15.4 و مك او اس 12.3 با قابليت پشتيباني از ويژگي يونيورسال كنترل (Universal Control) عرضه خواهد شد كه به كاربران اين امكان را ميدهد تا از كيبود و ماوس سيستم هاي مك براي كنترل بي سيم آيپد استفاده كنند. مثلا براي اين كه كاربر با يونيورسال كنترل فايل ها را از آيپد به يك كامپيوتر درگ اند دراپ كند، دستگاه مك مي بايست به نسخه مك او اس مانتري 12.3 به روز رساني شده و آيپد نيز بروز رساني آيپد او اس 15.4 را دريافت كرده باشد.

شناسايي ايرتگ هايي كه براي اهداف سوء مانند تعقيب يا جاسوسي مورد استفاده قرار مي گيرند از ديگر قابليت هاي جديد آي او اس 15.4 مي باشد. علاوه براين در اين بروز رساني دستيار سيري ارتقا يافته و قابليت Tap to Pay نيز به آن اضافه شده كه به كاربران كمك مي كند با تبديل گوشي هاي هوشمند خود به پايانه هاي پرداخت بدون تماس، هزينه هاي خود را سريعتر و آسان تر پرداخت كنند.

در حال حاضر تمامي دستگاه هايي كه از آي او اس 15 پشتيباني مي كنند، مي توانند آي او اس 15.4 را دريافت كنند كه از مدل آيفون 6 اس به بعد را شامل مي شود. در خصوص آيپد او اس 15.4 نيز تمامي مدل هاي آيپد پرو، نسل دوم آيپد اير و نسخه هاي بعد از آن، نسل چهارم آيپد ميني و نسخه هاي بعد از آن و نسل پنجم آيپد و مدل هاي بعد از آن مي توانند از اين قابليت بهره مند گردند.

 

مك او اس مانتري 12.3 نيز در دستگاه هاي زير پشتيباني مي شود :

 

آيمك ( مدل اواخر 2015 و بعد از آن)

مك پرو (مدل اوايل 2015 و بعد از آن )

مك ميني ( مدل اواخر 2014 و بعد از آن )

مك بوك پرو ( مدل اوايل 2015 و بعد از آن )

مك بوك اير ( مدل اوايل 2015 و بعد از آن )

مك بوك ( مدل اوايل 2016 و بعد از آن )

 

كليه كاربران گوشي هاي آيفون توجه داشته باشند قبل از آپديت گوشي، بايد از آن بكاپ گرفته و يك نسخه پشتيبان از اطلاعات خود داشته باشند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۱:۳۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :