رندباز رندباز .

رندباز

ايرانسلي ها و جشنواره تماشا پلاس چارخونه

اين روز ها كه ماه مبارك رمضان شروع شده است و باعث اين ميشود كه بيشتر مردم روزه بگيرند . در اين ماه مبارك كه بيش تر اپراتور هاي سيم كارت به خاطر ماه مبارك رمضان به مشتركانشان عيدي ميدهند و. يكي از اين اپراتور هاي ايرانسل است كه امسال علاوه بر هديه يك كار بسيار جالب كرده است  براي گروه هاي سني مختلف . اين كار هم اين بوده كه با سرويس چارخونه قراردادي را امضا كرده تا مردم بتوانند از اين پلتفرم استفاده كنند. اين حركت ايرانسل بسيار جالب بوده كه با يك پلتفرم فيلم همكاري كند تا براي مخاطباني كه سيم كارت ايرانسل را دارند بتوانند از آن استفاده كنند. همچنين اين پلتفرم فقط مخصوص فيلم نبوده و مي توان از آن باز براي گوشي هوشمند يا كتاب الكترونيكي يا كتاب هاي صوتي دانلود كرد . اين حركت ايرانسل كار بسيار جالب و خوبي براي مشتركان اين اپراتور بوده است و باعث  ديدن بيش تر ديدن فيلم يا خواندن كتاب در جامعه ايرانسلي مي شود

به نقل از روابط عمومي ايرانسل، بازار جامع محتواي ديجيتال ايرانسل، چارخونه، جشنواره دورهمي فيلم بازها را با شعار "خيلي دور... اما خيلي نزديك" در چارخونه پلاس برگزار مي كند. اين جشنواره براي نخستين بار به علاقمندان تماشاي گروهي فيلم و سريال اين فرصت را مي دهد تا با دعوت دوستان و آشنايان به تماشاي فيلم و سريال به صورت گروهي؛ نه تنها از تماشاي دورهمي فيلم ها لذت ببرند بلكه با كسب امتياز در قرعه كشي شركت داده شده و از جوايز اين جشنواره هم بهره مند گردند.

اين امكان كه اخيرا در ويژگي جديد چارخونه يعني در تماشا پلاس ايجاد شده تا 2 ارديبهشت 1401 تمديد گرديد و كاربران مي توانند در حالي كه به طور همزمان، با دوستان خود فيلم مي بينند، با استفاده از گزينه ميكروفن، با آنها ارتباط برقرار كرده و پيام صوتي بفرستند. البته براي استفاده از اين امكانات نياز به نصب هيچ برنامه جانبي نبوده و كليه امكانات در چارخونه در دسترس كاربران خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومي ايرانسل، تمامي كاربراني كه در طول مدت جشنواره، حداقل يك ساعت فيلم ديده باشند در قرعه كشي 30 صندلي كمپينگ شركت داده خواهند شد. علاوه بر اين به 50 نفر اولي كه بيشترين امتياز را در هر هفته كسب كنند، 500 هزار تومان اعتبار كيف پول ديجيتال هديه تعلق مي گيرد.

براي كسب امتياز لازم است كاربران حداقل به ميزان يك ساعت فيلم ببينند كه در اين صورت به ازاي هر دقيقه از فيلم يك امتياز به كاربر تعلق مي گيرد. در صورتي كه كاربران تمايل داشته باشند؛ امتياز خود را براي دريافت هديه افزايش دهند،كافيست از طريق لينك دورهمي كه در ابتداي پخش هر فيلم قرار مي گيرد و يا به وسيله دكمه اشتراك گذاري فيلم در صفحه فيلم مورد نظر، دوستان خود را به تماشاي فيلم دعوت كنند كه در آن صورت به ازاي هر يك دقيقه تماشاي فيلم توسط فرد مدعو، هر دو نفر يك امتياز دريافت مي كنند.

همچنين ايرانسل در طول مدت جشنواره، روزهاي مشخصي را به عنوان سانس ويژه در نظر گرفته كه در اين روزها در صورت تماشاي فيلم توسط كاربر، در قرعه كشي روزانه چهار بن خريد يك ميليون توماني كالاي كمپينگ شركت داده خواهد شد.

كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند بدون نياز به خريد اشتراك چارخونه پلاس، در اين جشنواره شركت كرده و با اينترنت تمام بها، از ديدن فيلم ها و سريال هاي مورد علاقه خود لذت ببرند.

علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر درباره جشنواره مي توانند به صفحه ويژه وب سايت چارخونه به آدرس campaign.charkhoneh.com/cinema مراجعه نمايند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۲۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :