رندباز رندباز .

رندباز

اپليكيشن ايرانسل من و كاربردهاي شگفت انگيزش

در اين چند سال هميشه ايرانسل سر زبون ها بوده است و هميشه با بسته اي بسيار عالي اش توانسته كه  بسيار محبوب شود ميان مردم و هر روز هم بسيار محبوبيت اش ميان مردم بالا برود. در اين چند وقت كه به خاطر طراحي  لوگو بار ديگر به سر زبان افتادن و مردم به خاطر لوگوي نامناسب اين شركت بسيار ناراحت بودند و درخواست عوض كردن لوگوي شركت شدند . در عيد هم كه ايرانسل با دادن عيدي باعث خوشحالي مشتركانش شد. حال ايرانسل كه در ميان مردم بسيار محبوب است و بسيار در تلاش كه بهترين اپراتور بين مردم شود. در اين چند سال ايرانسل جز اولين شركت هايي بود كه براي راحتي كار برانش براي خريد اينترنت و شارژ اپليكيشن طراحي كرد كه اين كار باعث راحت تر شدن كار براي مردم شد و يك سود بزرگ نسبت به شركت هاي ديگر بود و اين باعث جذب بيش تر مشتركانش بوده و بسيار تاثير گذار بود  و خيلي به نفع ايرانسل بود

در اين سالها يكي از مهمترين و بروز ترين خدمات ايرانسل، امكان انجام بسياري از درخواست ها و سرويس هاي اين اپراتور به صورت غير حضوري مي باشد كه اين خدمت در راستاي رفاه حال مشتركين صورت پذيرفته و ايرانسل تلاش كرده تا با ايجاد فرصت براي كاربران به آنها امكان پرداخت قبض و تهيه شارژ بدون حضور در مراكز خريد و فروش خدمات ايرانسل را بدهد.

"اپليكيشن ايرانسل من" كه در ابتدا با هدف حذف قبوض براي مشتركين دائمي و امكان شارژ سريع و آسان سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل طراحي و عرضه گرديده بود، با گذشت زمان توسعه و گسترش بسياري پيدا كرد و هم اكنون نسخه هاي تحت وب اندرويد و ios اين اپليكيشن، از قابليت هاي فوق العاده و بي نظيري برخوردار است كه تقريبا مشتركين را از انجام بسياري از امور به صورت حضوري بي نياز مي سازد.

 

امكانات اپليكيشن ايرانسل من

اپليكيشن ايرانسل من در اصل ميانبري است براي دسترسي آسانتر و سريعتر به خدمات متنوع ايرانسل كه مشتركين دائمي و اعتباري اين اپراتور مي توانند به صورت 24 ساعته از آن بهره مند شوند. در صفحه اصلي اين اپليكيشن امكان مشاهده اعتبار سيم كارت هاي اعتباري و مقدار كاركرد سيم كارت هاي دائمي مشترك مشخص شده است. حتي ايرانسل براي مشتركيني كه از چند سيم كارت ايرانسل برخودارند، اين فرصت را فراهم كرده تا در اين صفحه به راحتي همه خطوط را مشاهده و مديريت نمايند.

البته امكانات اين اپليكيشن به پرداخت قبض و امكان شارژ اضطراري براي مشتركين اعتباري محدود نشده و در اين اپليكيشن سرويس ها و خدمات زيادي در اختيار مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل قرار مي گيرد كه در ادامه به آن اشاره مي كنيم:

بسته مكالمه: 

گزارشي كامل از بسته هاي خريداري شده براي مشترك به نمايش در خواهد آمد.

 

بسته پيامك:

گزارشي از بسته هاي خريداري شده پيامك براي مشترك وجود داشته كه در آن تعداد پيامك هاي مصرف شده كاملا مشهود بوده و تعداد پيامك هاي باقيمانده نيز مشخص شده است.

 

بسته هاي اينترنتي:

در اين بخش گزارشي جامع از ميزان مصرف، حجم باقي مانده، تاريخ خريد و تاريخ انقضاي بسته هاي خريداري شده مشترك قابل مشاهده است.

 

خدمات :

زيرگروه بخش خدمات "اپليكشن ايرانسل من" به شرح ذيل مي باشد:

خدمات ارزش افزوده: كليه خدمات پيامكي ( پيشخوان و ويترين ) كه ايرانسل مجاز به دريافت هزينه بابت ارائه آنها مي باشد، در اين قسمت آمده و مشترك مي تواند بنا به درخواست عضو آنها گردد. خدماتي مانند : اشتراك اپليكيشن ها و آهنگ پيشواز

خدمات پيشخوان : در اين بخش مشترك مي تواند به جاي خريد روزنامه كاغذي، از سرويس روزنامه همراه استفاده كند و خلاصه اي از آخرين تحولات سياسي، اجتماعي، اقتصادي، ورزشي، بين المللي و ... را بر روي گوشي هوشمند و تبلت خود بخواند.

مديريت پيامك هاي تبليغاتي: در اين بخش مشترك مي تواند در خصوص فعال و غير فعال سازي پيامك هاي تبليغاتي تصميم بگيرد و درخواست خود را بدون پرداخت هيچ گونه وجهي ثبت كرده و اپراتور نيز دقيقا مطابق درخواست مشترك عمل مي نمايد.

سرويس هاي فعال من: مشترك مي تواند در اين بخش تمامي خدمات ارزش افزوده اي كه در آن عضو مي باشد را مشاهده نموده و در صورت تمايل نسبت به لغو آنها اقدام نمايد.

 

جزئيات قبض من :

اين بخش كه مخصوص مشتركين سيم كارت هاي دائمي ايرانسل مي باشد، جزئيات كاملي از قبض پرداخت نشده را به نمايش مي گذارد كه شامل سه بخش: بدهي ( طلب پيشين)، كاركرد دوره جاري و ميزان مصرف مجاز مي شود. بعلاوه؛ در اين بخش گزينه پرداخت سريع كاركرد دوره جاري و تغيير سقف مجاز مصرف نيز تعبيه شده كه مشترك در صورت تمايل مي تواند از آن بهره مند گردد.

علاوه براين براي پرداخت قبض خط دائمي، در بخش صورتحساب گزينه هاي زير موجود مي باشد:

شارژ مخدوش: امكان بازيابي كارت شارژ در اين قسمت وجود دارد.

از طريق كارت شارژ: امكان افزايش موجودي حساب با وارد كردن كد 16 رقمي كارت هاي شارژ ايرانسل

پرداخت صورتحساب: امكان پرداخت كاركرد دوره با استفاده از يكي از كارت هاي شتاب بانكي

 

شارژ مجدد براي مشتركين اعتباري:

در اين بخش مشتركين اعتباري ايرانسل مي توانند از سه طريق شارژ مخدوش، كارت شارژ و شارژ مستقيم ( شارژ آنلاين، شارژ شگفت انگيز و شارژ به مبلغ دلخواه) حساب كاربري خود را شارژ كنند.

 

سرويس هاي ويژه:

بخش هيجان انگيز اين اپليكيشن از سرويس هاي ويژه اي به شرح ذيل بهره مند است :

اسنپ: امكان دسترسي سريع به اپليكيشن اسنپ براي سفارش تاكسي

سوپر ماركت: امكان دسترسي به اسنپ ماركت براي سفارش كالاهاي مورد نياز و خوراكي هاي مختلف

سفارش غذا: امكان دسترسي به فهرستي از رستوران هاي موجود در اطراف كاربر براي سفارش غذا

تلويزيون: امكان تماشاي برنامه هاي مختلف شبكه هاي تلويزيون ملي

 

خريد بسته :

 اين بخش مربوط به خريد بسته هاي حجمي اينترنت با محدوديت زماني مي باشد كه شامل گزينه هاي زير مي باشد:

صفحه اصلي: كليه بسته هاي اينترنت كه داراي محدوديت زماني مي باشند، با ميزان حجم مصرفي در اين بخش ديده مي شود.

بسته هاي اختصاصي: بسته هايي كه شامل حجم اينترنت، مكالمه، ارسال پيامك و گزينه هاي ويژه از سرويس همكار با ايرانسل مانند چارخونه، گپ و ... است را در اين بخش خواهيد ديد كه در صورت تمايل مي توانيد علاوه بر خريد بسته هاي اينترنت، مكالمه و پيامك از بسته هاي ويژه نيز استفاده كنيد.

چند كاربره: در اين سرويس هيجان انگيز، كاربر مي تواند با خريد يك بسته آن را ميان اعضاي خانواده، دوستان و همكاران به اشتراك بگذارد.

رومينگ : امكان خريد بسته هاي رومينگ

پيشنهاد براي شما: در اين بخش با توجه به كاركردهاي قبلي كاربر، بسته هاي تشويقي و متناسب با نياز مشترك به او پيشنهاد مي شود كه مي تواند شامل بسته هاي اينترنتي، مكالمه و پيامك و يا پيشنهاد هاي داغ ايرانسلي باشد.

 

خدمات ايرانسل من :

در صفحه اصلي اپليكيشن در انتهاي صفحه خدمات مختلفي براي مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي وجود دارد كه خدمات مخصوص كاربران اعتباري شامل خريد مودم، خريد بسته هاي افزايشي، تبديل رايگان خط به 4G ، مشاهده ريز كاركرد، حساب چند كاربره، شارژ براي ديگران و دعوت دوستان مي باشد.

خدمات مخصوص سيم كارت دائمي ايرانسل نيز شامل : خريد مودم، خريد بسته هاي افزايشي، تبديل رايگان خط به 4G ، مشاهده صورتحساب، حساب چند كاربره، شارژ براي ديگران و دعوت از دوستان مي باشد.

 

بخش تاريخچه اپليكيشن ايرانسل من:

 در اين بخش، كاربر مي تواند به استفاده خود از موارد مختلف اپليكيشن ايرانسل من در ايام گذشته دسترسي پيدا كند كه شامل تاريخچه بسته هاي افزايشي، تغيير طرح تعرفه، شارژ مجدد، شارژ آنلاين، جزئيات كاركرد دو روز آخر، سرويس بيمه و بسته هاي اينترنت هديه داده شده، مي باشد.

 

تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي:

با توجه به اين كه مزاياي تبديل سيم كارت هاي اعتباري به دائمي بسيار متنوع و عالي هستند، در اپليكيشن ايرانسل من در منوي سمت راست در بخش خدمات، امكان تبديل سيم كارت اعتباري ايرانسل به دائمي براي مشتركين اعتباري وجود دارد كه در آن همه مراحل كاملا به صورت غير حضوري و بدون نياز به حضور در مراكز خدمات ايرانسل صورت مي پذيرد.

 

امكانات ديگر

در اپليكيشن ايرانسل من امكانات ديگري مانند انتخاب پس زمينه فوتبالي براي اپليكيشن ايرانسل من و استفاده از اثر انگشت و رمز ورود نيز براي كاربر وجود دارد. علاوه بر اين در بخش خدمات؛ سرويس هايي مانند: "سامانه هواداري ( امكان هواداري از باشگاه مورد علاقه با پرداخت روزانه 2،000 ريال) سرويس بيمه، آهنگ پيشواز، پيام پيشواز، كارت ويزيت ( امكان برخورداري از پيام خاص هنگام تماس با مشترك ايرانسلي)، تست سرعت، كد دستوري و سرويس هاي فعال من" نيز براي مشترك وجود دارد.

در حال حاضر امكان استفاده از اپليكيشن ايرانسل من براي كليه كاربران گوشي هاي هوشمند اندرويد و ios وجود داشته و مشتركين ايرانسل مي توانند در صورت تمايل اين اپليكيشن را دانلود نموده و با انتخاب گزينه Install آن را بر روي دستگاه خود نصب كرده و از خدمات بي نظير آن بهره مند گردند.

 براي فعال سازي يا ورود به اين اپليكيشن نيز، ابتدا كاربر بايد در صفحه اي كه ارجاع داده مي شود، شماره خط ايرانسل خود را وارد نموده و يكي از روش هاي پيشنهادي احراز هويت را انتخاب كند كه ساده ترين آن ارسال كد يكبار مصرف به گوشي هوشمند مي باشد. سپس با كپي رمز ارسالي در فيلد مشخص شده در صفحه اصلي و انتخاب دكمه ورود، وارد برنامه ايرانسل من شده و امكان مديريت سيم كارت ها و ساير خدمات دريافتي ايرانسل را براي خود فراهم كند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۵:۴۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :