رندباز رندباز .

رندباز

هنوز براي دريافت عيدي 100 هزار توماني همراه اول فرصت داريد!

امسال كه عيد نوروز به رسم قبلي خود بازگشت و كمتر از كرونا خبر بود مردم توانستند كه در كنار هم قرن را نو كنند تا هرچه در اين سه سال كرونا باعث نديدن فاميل ها نشده بود توانست  براي چند ساعت و حتي چند روز كنار هم باشند و بهترين اتفاقات را كنار هم تجربه كنند در اين سال باز هم دادن عيدي به كوچكترها بسيار داغ بود و بسياري از بزرگ تر ها اين رسم زيبا را دوباره بعد از سه سال احيا كردند. در اين مدت همراه اول كه جز نخست ترين اپراتورها شكل گرفته شده در ايران است امسال باز هم به مشتركانش عيدي داد تا بتوانند با خيلي خوش يا در كنار خانواده باشند يا در مسافرت. همراه اول كه اين روز ها مورد توجه اكثر مردم هست و بسياري هنوز هم طرفدارش هستند باعث خشنودي و رضايت آنها شد و بار ديگر توانست خدمت ديگري به مشتركانش كند و باعث اين شدكه بار ديگر قدرتش را نشان اپراتور هاي ديگر بدهد

مبلغ عيدي همراه اول

 

عيدي اين اپراتور مبلغي بين 10 الي 100 هزار تومان است! كه اين رقم كاملا تصادفي بوده و ربطي به قيمت خط همراه اول شما يا دائمي و اعتباري بودن سيم كارت ندارد!

 

روش و مهلت فعالسازي عيدي همراه اول

 

و نكته ي مثبت دوم اين است كه با اينكه چندين روز از فروردين گذشته است شما هنوز ميتوانيد اين عيدي را فعال كنيد، به عبارتي تا 13 فروردين، فرصت فعالسازي را دارا هستيد.

روش فعالسازي اين بسته به اين صورت است كه شما در ابتدا بايد به اپليكيشن همراه من مراجعه نماييد و از طريق منوي طرح هاي تشويقي ، عيدي خود را دريافت كنيد.

نكته ي مهم در دريافت عيدي همراه اول اين ميباشد كه شما از اعتبار دريافتي تنها 48 ساعت ميتوانيد استفاده كنيد و و اين استفاده شامل مكالمه درون شبكه، پيامك درون شبكه و يا اينترنت آزاد است.

 

و اما عيدي دادن به دوستان!

 

در اين طرح همراه اول شما ميتوانيد به يكي از دوستانتان كه مشترك سيم كارت اعتباري همراه اول و يا دائمي آن است، يك گيگابايت اينترنت رايگان عيدي دهيد. اما بايد اين به اين نكات توجه كنيد كه فقط ميتوانيد به يك مشترك خط همراه اول عيدي دهيد و هر نفر هم ميتواند حداكثر 5 بسته عيدي از ديگران دريافت كنه. و مهلت اين عيدي(كه از طريق كاربري به كاربر ديگر داده ميشود)24 ساعت است.

 

اگر سوالي در مورد عيدي همراه اول برايتان باقي مانده است از طريق كامنت با ما در ارتباط باشيد

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۷:۱۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :