رندباز رندباز .

رندباز

فقط دو روز تا دريافت عيدي ايرانسل وقت داريد!

در اين چند وقت كه عيد نوروز بوده است و مردم در سفر و گشت و گذار بودند و به ديد وبازديد عيد پرداختند و به كوچكترها عيدي پرداختند . در اين اين عيد نوروز كه همراه با قرن جديد بود اپراتور هاي سيم كارت گوشي به دادن عيدي پرداخت و در تلاش بودند كه اكثر مردم در همه جا بتوانند از آن  استفاده كنند. يكي از آن شركت هاي اپراتور كه عيدي به مردم ميداد شركت ايرانسل بوده است. ايرانسل در اين عيد سعي كرد كه بسيار فعال باشد و بسته هاي بسيار خوبي در اختيار مردم گذاشت و توانست رضايت بيشتر مشتركانش را داشته باشد.ايرانسل بعد از لوگوي جديدش كه سر و صداي زيادي برپا كرده بود و به آن بسيار شكايت وارد شده با اين عيدي كه به مشتركانش داد باعث از بين بردن آن انتقاد ها شد و توانست كلي به اعتبارش اضافه كند و بين مخاطبانش بيشتر از قبل محبوب تر شود و از بقيه اپراتور ها پيشي بگيرد

مبلغ عيدي ايرانسل

 

عيدي در نظر گرفته شده توسط اين اپراتور براي مشتركين سيم كارت اعتباري ايرانسل و دائمي آن مبلغي بين 1000 الي 10000 تومان بوده كه بستگي به شانس شما دارد هيچ ربطي به قيمت سيم كارت ايرانسل شما و… ندارد.

 

روش و مهلت فعالسازي عيدي ايرانسل

 

اين عيدي كه از تاريخ 26 اسفند امكان فعال سازيش وجود داشته تا 13 فروردين 1401 هنوز پابرجاست و شما ميتوانيد با روش ذكر شده در ادامه ي مطلب از آن بهره مند شويد.

روش فعالسازي اين عيدي بسيار ساده بوده و شما با شماره گيري كد دستوري #1401* ميتوانيد اين عيدي را براي خود فعال كنيد.

مبلغ دريافتي از اين عيدي به صورت اعتبار به كيف پول ديجيتال شما اضافه ميگردد.

اگر تجربه ي كار با كيف پول ديجيتال را داشته باشيد ميدانيد كه از اين اعتبار ميتوانيد براي خريد بسته هاي مكالمه اي و اينترنتي از "ايرانسل من" استفاده كرد.

همچنين اپراتور ايرانسل خارج از بحث عيدي يك بسته ي اقتصادي براي اين ايام طراحي كرده كه شامل يك ساعت اعتبار مكالمه ايرانسلي و ۱ گيگابايت اينترنت بين‌الملل است.

اين بسته كه بسته تركيبي نوروز نام دارد تنها 24 ساعت پس از فعالسازي اعتبار دارد و با ​شماره‌گيري كد دستوري *۵# يا مراجعه به اپليكيشن ايرانسل‌من فعال ميشود.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۷:۱۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :