رندباز رندباز .

رندباز

مودم يوتل شاتل موبايل در جشنواره نوروزي 1401

در اين سال ها هميشه شركت هاي مخابراتي در تلاش بودند كه هميشه با بهترين خدمات و دادن اينترنت به مردم باعث رضايت آنها شود در اين چند سال هم بسيار موفق بودند و توانستند كه به خوبي از پس اين كار بر بيارن. در اين چند سال بعضي از موقع ها سرعت اينترنت بسيار كم بود كه خورده ايي به شركت هاي اينترنتي بگيريم . در اين سال ها اما يك شركت در حال توسعه در زمينه اينترنت بوده و هميشه در تلاش بوده علاوه بر اينترنت در سيم كارت هم فعاليت داشته باشد.شركت شاتل موبايل كه از سال 1394 شروع به فعاليت كرده و هميشه در تلاش بوده كه بهترين خدمات را به مردم بدهد و سعي دشته تا مشتريانش را راضي نگه دارد . اين بار هم مي خواهد با دادن اينترنت پر سرعت خود را با چالشي بزرگ روبر رو كند

طرح ها و سرويس هاي شاتل موبايل همواره به مناسبت هاي مختلف، خاص تر و هيجان انگيز تر مي شود و اين بار در نوروز 1401 جشنواره اي خاص و منحصر بفرد منتظر علاقمندان به اين اپراتور مي باشد. در "جشنواره فروش نوروزي مودم هاي شاتل موبايل" كه در آستانه سال نو به برگزار مي شود، مودم هاي يوتل شاتل موبايل با 52 گيگا بايت اينترنت هديه با قيمتي استثنايي به مدت محدود در اختيار كاربران قرار مي گيرد. اين مودم ها در جشنواره ويژه نوروز 1401 به همراه يك سيم كارت هوشمند شاتل موبايل تنها با قيمت فوق العاده ارزان 166 هزار تومان عرضه مي شود.

در حال حاضر مودم شاتل موبايل يكي از قدرتمندترين مودم هاي موجود در بازار است كه با طراحي زيبا و وزني سبك يكي از بهترين گزينه هاي انتخابي براي مصارف خانگي و اداري مي باشد. اين مودم از دو آنتن خارجي برخوردار است كه سرعت انتقال اطلاعات در آن به 1500 مگابايت بر ثانيه مي رسد و از شبكه هاي 3G و 4G پشتيباني مي كند. نصب اين مودم هم بسيار راحت بوده و كاربران با قرار دادن سيم كارت هوشمند " شاتل موبايل " مي توانند اينترنت پرسرعت و پايدار را تجربه كنند.

اين مودم روميزي سبك مجهز به نشانگر LED براي نمايش وضعيت شبكه واي فاي، نمايش وضعيت شبكه ديتا و سيگنال شبكه، نمايش وضعيت اتصال و عدم اتصال پورت هاي LAN و نمايش وضعيت روشن يا خاموش بودن؛ مي باشد و در ابعاد 180*132*48 و با وزن 400 عرضه مي شود.

متقاضيان براي خريد مودم روتر U.TEL كه از گارانتي يك ساله هم بهره مند است، فقط تا تاريخ 30 فروردين 1401 فرصت داشته و مي توانند با مراجعه به دفاتر انحصاري فروش و خدمات شاتل موبايل در سراسر كشور نسبت به اين كار اقدام كرده و از تجربه اينترنت پرسرعت لذت ببرند.

با توجه به اين كه شاتل موبايل با ارائه بسته ها و تعرفه هاي مقرون به صرفه، خدمات خاصي را در اختيار كاربران قرار مي دهد، اين فرصت در اصل يك شرايط ويژه براي مديريت بخش هزينه هاي مربوط به اينترنت كاربران است كه با در نظر گرفتن شرايط ويژه جشنواره نوروزي 1401 شاتل موبايل، آنها مي توانند از اين خدمات با قيمتي اقتصادي و ارزان بهره مند شوند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۳۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :