رندباز رندباز .

رندباز

عيدي اپراتورها را در سال 1401 از دست ندهيد!

هر سال با شروع فصل نو و آمدن بهار حال و هواي زيبا و جذابي  در شهر پديد مي آيد و باعث زيبايي مي شود. در اين دو سال اخير كه ويروس كرونا آمده است هيچ كس به عيد ديدن هيچ كس نرفته است و هيچ كس به مسافرت نرفته است. ام امسال همه چيز دارد به طبق روال گذشته بر ميگردد و همه مردم دوباره به ديد و بازديد مي پردازند و دوباره عيدي دادن بزرگترها به كوچكترها دوباره شروع مي شود و دوباره جاده هاي ايران پر از مسافر نوروزي مي شود. در اين سال جديد كه مردم ايران دوباره كنار هم جمع مي شوند و به خوشحالي مي پردازند 

و كلي حال دلشان خوب مي شود . اپراتور هاي سيم كارت هم امسال مي خواهند كه به مشتريانشان عيدي بدهند تا فضاي نشاط آور ايران چند برابر شود تا همه مردم در كنار هم سال و قرن جديد را به خوبي و خوشحالي شروع به فعاليت كنند

  

اپراتور همراه اول

 

اپراتور همراه اول كه نه تنها در عيد نوروز بلكه در تمامي مناسبت هاي مذهبي و فرهنگي به مشتركين خود جوايز گوناگوني اهدا ميكند براي عيد نوروز، عيدي 10 تا 100 هزار توماني را براي مشتركين خود در نظر گرفته است!كه مبلغ اين عيدي كاملا تصادفي بوده و بستگي به شانس شما دارد .شما چه مشترك سيم كارت اعتباري همراه اول باشيد چه مشترك سيم كارت دائمي آن را،اين طرح شامل حال شما خواهد شد.

شما به عنوان مشترك همراه اول از 27 اسفند تا 13 فروردين فرصت داريد تا اين بسته را براي خود فعال نماييد، لازم به ذكر است كه مهلت استفاده از بسته تنها 48 ساعت پس از فعالسازي آن ميباشد

براي فعالسازي اين بسته ي عيدانه همراه اول بايد به اپليكيشن همراه من مراجعه فرماييد و از اعتبار دريافتي ميتوانيد به صورت مكالمه و پيامك درون شبكه و همچين اينترنت آزاد استفاده نماييد.

اپراتور همراه اول در سايت رسمي خود اعلام كرده است كه هر يك از مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و سيم كارت دائمي همراه اول با عيدي دريافتي خود به چه حجم مي توانند از خدمات اين اپراتور استفاده كنند كه در جدول هاي زير به شرح اين عيدي ها مي پردازيم:

 

ويژه سيم كارت اعتباري همراه اول

 

 

مكالمه

پيامك

اينترنت

10000تومان

111دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 1,000 پيامك درون شبكه

-

20000تومان

222 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 2,000 پيامك درون شبكه

-

50000تومان

556 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 5,000 پيامك درون شبكه

-

100000تومان

1112 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 10,000 پيامك درون شبكه

يا 1.67 گيگابايت مصرف اينترنت

 

ويژه سيم كارت دائمي همراه اول

 

 

مكالمه

پيامك

اينترنت

10000تومان

167 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 1,000 پيامك درون شبكه

-

20000تومان

334 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 2,000 پيامك درون شبكه

-

50000تومان

834 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 5,000 پيامك درون شبكه

يا 1.25 گيگابايت مصرف اينترنت

100000تومان

1670 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 10,000 پيامك درون شبكه

يا 2.5 گيگابايت مصرف اينترنت

 

 

اپراتور ايرانسل

 

عيدي در نظر گرفته شده توسط اپراتور ايرانسل براي مشتركين ايرانسل مبلغي بين 1000 تا 10000 تومان بوده كه به صورت اعتبار به كيف پول ديجيتال مشتركين اضافه خواهد شد.

روش فعالسازي اين اعتبار به اينگونه است كه شما از تاريخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ميتوانيد با شماره گيري كد #1401* عيدي را دريافت كنيد تا اعتبار به كيف پول ديجيتال شما اضافه شود.

همچنين از اعتبار كيف پول ميشود براي خريد بسته هاي مكالمه اي و اينترنتي از "ايرانسل من" استفاده كرد.

همانطور كه شاهد بوديد عيدي اپراتور ايرانسل به اندازه ي اپراتور همراه اول قابل توجه نبوده و سقف عيدي كه شما ميتوانيد از اين اپراتور دريافت كنيد به اندازه ي حداقل عيدي است كه اپراتور همراه اول براي مشتركين سيم كارت اعتباري و دائمي خود در نظر گرفته است

اما لازم به ذكر است كه اپراتور ايرانسل در بازه ي نوروز 1401 يك سري تخفيفات و طرح هاي متنوع براي مشتركين خود در نظر گرفته است كه در ادامه به شرح آنان ميپردازيم:

 

بسته تركيبي نوروزي!

 

با توجه به شيوع ويروس كرونا تماس هاي تلفني و تصويري جايشان را به ديد و بازديد ها و عيد ديدني هاي حضوري داده اند به همين دليل اپراتور ايرانسل اقدام به اهداي يك بسته ي بصرفه و اقتصادي تحت عنوان بسته تركيبي نوروز كرده است.

اين بسته شامل يك‌ساعت اعتبار مكالمه ايرانسلي و ۱ گيگابايت اينترنت بين‌الملل است كه پس از فعالسازي تنها تا 24 ساعت اعتبار دارد و شما ميتوانيد در بازه زماني ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردين اين بسته را فعال نماييد و واضح است كه اين بسيار براي روزاي ابتدايي عيد كه حجم مكالمات و مصرف اينترنت بالاست مناسب است.

 

نحوه فعال‌سازي بسته تخفيفي:

 

  • ​شماره‌گيري كد دستوري *۵#

  • مراجعه به سوپراپليكيشن ايرانسل‌من

 

پاداش نقدي ايرانسل:

 

در بازه ي زماني ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ اگر قصد شارژ كيف پول ديجيتال خود را داريد حتما از درگاه بانكي استفاده كنيد!

به چه دليل ؟

به اين دليل كه بلافاصله پس از شارژ كيف پول ديجيتال از طريق درگاه بانكي ده درصد از مبلغ شارژ تحت عنوان «پاداش نقدي» به كيف پول شما اضافه ميگردد!

براي مثال اگر كيف پول ديجيتال خود را از طريق درگاه بانكي 100 هزار تومان شارژ كنيد اعتبار افزوده شده شما 110 هزار تومان ميباشد.(100 هزار تومان شارژ + 10 هزار تومان پاداش نقدي)

 

نكته

 

  • در بازه زماني اعلام شده هر شخص فقط يكبار مهلت استفاده از اين طرح را داراست.

  • از مقدار مبلغي كه تحت عنوان پاداش نقدي به حسابتان افزوده ميشود تنها ميتوانيد براي خريد بسته مكالمه و اينترنت از ايرانسل من استفاده كنيد و قابليت انتقال به ساير كيف پول ها و برداشت را ندارد.

 

روش‌هاي فعال‌سازي:

 

​شماره‌گيري كد دستوري *۶#

مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل‌من

 

 

اپراتور رايتل

 

اپراتور رايتل به مناسبت سال 1401، 1041 مگابايت اينترنت يك روزه براي مشتركين خود در نظر گرفته است

شما به هر يك از روش هاي زير مي توانيد در روزهاي 28 و 29 اسفند ماه 1401 مگابايت اينترنت هديه يك‌روزه خود را فعال كنيد.

 

روش‌هاي دريافت هديه رايتل سال 1401

 

  • اپليكيشن رايتل من

  •  سامانه رايتل من

 

 

شاتل موبايل

 

اپراتور شاتل موبايل كه تنها ارائه دهنده سيم‌كارت هوشمند در كشور ايران است با شعار ۱۳ روز، هر روز عيدي بگير براي مشتركين خود بسته اينترنت، مكالمه و كدهاي تخفيف شگفت انگيز آماده كرده است

البته اين اپراتور گويا به راحتي ها راضي به پرداخت عيدي نشده و به عبارتي هفت خاني را براي پرداخت عيدي تنظيم كرده است و اين شروط و مراحل براي مشتركين فعلي شاتل موبايل اينگونه مي باشد كه مشتركين فعلي با فعاليت هاي خود در شبكه شاتل موبايل به ازاي هر ۱۰۰۰ تومان پرداخت بابت خريد بسته اينترنت و شارژ، در صورتي كه تا ۲۷ اسفند ماه امتياز خود را به حد نصاب لازم براي شركت در جشنواره عيد برسانند، هداياي ۱۳ روز عيد را دريافت خواهند كرد. (حد نصاب امتياز براي دريافت هداياي عيد براي مشتركين از طريق پيامك اعلام خواهد شد.)

و مشتركين جديد فقط در حالي شامل حال اين هديه خواهند شد كه تا 27 اسفند سيم‌كارت هوشمند شاتل‌موبايل را به همراه يكي از بسته هاي آغازين ۱ تا ۴ خريداري يا براي خريد مودم اقدام كرده باشند.

 

در مقاله بالا به شرح جامع عيدي اپراتورها و مدت زمان اعتبارشان پرداختيم ،اگر در مورد عيدي اپراتورها و نحوه فعالسازي شان سوالي برايتان پيش آمده است از طريق كامنت با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۱:۱۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :