رندباز رندباز .

رندباز

مشتركين شاتل موبايل در نوروز 1401 هر روز عيدي مي گيرند

هميشه وقتي عيد مياد فصل نو ميشه و كلي آدم انتظار اين فصل را مي كشند كه اين فصل بياد. بچه ها در اين فصل كلي عيدي مي گيرند و براي چند هفته اوضاع روحي مردم بسيار شاد است . حال در اين فصل كه قرار است قرن جديد وارد بشيم و كلي بهمون خوش بگذره اپراتور هاي سيم كارت براي اينكه فصل بهار براي مردم خاطره انگيز بشه كلي عيدي قرار دادند تا مردم بتوانند به راحتي از خط هايشان استفاده بكنند و بتوانند اينترنت ها را به راحتي استفاده بكنند يكي از اين اپراتور هايي كه سعي كرده تا بتواند در عيد به مشتريانش خدمات بسيار عالي بدهد شاتل موبايل است كه سعي كرده نظر مشتريان را به اين اپراتور جلب كند. شاتل موبايل كه در اين سال ها هميشه سعي كرده با همراه اول و ايرانسل رقابت كند تا اين اسم را به سر زبون ها بزند و تا حدودي بسيار موفق بوده است تا قدرت ايرانسل و همراه را محدود كند

اين بار شاتل موبايل با نزديك شدن به عيد باستاني 1401 سرويس منحصر بفردي را به مدت 13 روز براي مشتركين خود در نظر گرفته است كه به نوعي عيدي ويژه اين اپراتور براي كاربران مي باشد. به نقل از روابط عمومي شاتل موبايل، تمامي مشتركين اين اپراتور، همزمان با تحويل سال 1401 در روز 29 اسفند ماه، 30 دقيقه مكالمه شاتل موبايلي به عنوان هديه دريافت مي كنند.

علاوه بر اين شاتل موبايل به عنوان اپراتور نسل جديد خدمات تلفن همراه در جشنواره ويژه نوروز 1401 خود به مدت 13 روز، هر روز براي مشتركين سيم كارت هاي فعلي و جديد خود اينترنت و مكالمه رايگان در نظر گرفته است. البته كدهاي تخفيف شگفت انگيز اين اپراتور نيز براي مشتركين به صورت لينك يا كد پيامك شده و آنها مي توانند به صورت روزانه از آن استفاده نمايند؛ چون فقط در همان روز اعتبار دارد.

براي دريافت هديه شاتل موبايل ، مشتركين فعلي اين اپراتور بايد حداكثر تا تاريخ 27 اسفند ماه 1400 ، امتياز خود را افزايش دهند افزايش اعتبار مشتركين علاوه بر دريافت هديه، در كمپين قرعه كشي 30 ميليون كمك هزينه سفر به جام جهاني 2022 قطر نيز عضو شده و با رساندن امتياز خود به حد نصاب بدون قرعه كشي 13 روز نوروز از شاتل موبايل هديه دريافت مي كنند. حد نصاب اين امتياز براي دريافت هداياي عيد براي مشتركين از طريق پيامك اعلام خواهد شد.

مشتركين جديد شاتل موبايل نيز در صورت خريد سيم كارت هوشمند شاتل موبايل حداكثر تا تاريخ 27 اسفند ماه 1400 و فعال سازي آن با يكي از بسته هاي آغازين 1 تا 4 و يا خريد مودم از هداياي عيد اين اپراتور بهره مند مي گردند.

مشتركين اپراتور شاتل موبايل مي توانند با روش هاي زير امتياز خود را در جشنواره نوروز 1401 افزايش دهند:

هر 1000 تومان تراكنش بابت خريد مودم 1 امتياز

هر 1000 تومان تراكنش بابت خريد سيم كارت و فعال سازي آن 1 امتياز

هر 1000 تومان تراكنش بابت خريد شارژ 1 امتياز

هر 1000 تومان بابت خريد اينترنت 1 امتياز

البته عيدي ويژه شاتل موبايل به مشتركيني اختصاص خواهد يافت كه در زمان تخصيص هديه، سيم كارتشان فعال بوده و به خاطر بدهي و اتمام ترافيك قطع نباشد. فرصت استفاده از اين امتياز نيز تا پايان فروردين مي باشد.

علاقمندان براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانند به وب سايت اين اپراتور به آدرس www.Shatelmobile.ir مراجعه كرده و يا از طريق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با كارشناسان شاتل موبايل در ارتباط باشند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۷:۵۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :