رندباز رندباز .

رندباز

رويدادي ديگر از سامسونگ و رونمايي از عضو جديد خانواده گلكسيA

اين روز ها بعد از ايونت با شكوه اپل كه با معرفي محصولات خود همراه بود و گوشي جديد پر قدرتش را معرفي كرد حالا نوبت ايونت سامسونگ رسيده و بايد منتظر اين باشيم كه ببينيم كه گوشي هاي جديدش با چه قابليت هايي وارد بازار مي خواهد بشود و سامسونگ خون تازه ايي به بازار گوشي خود بدهد و بتواند بازار را به نفع خود برگرداند بايد ببينيم كه آيا مي تواند نظر مشتريان را به گوشي جديد خودش عوض كند يا نه . هنوز از اين ايونت كه چيزي معلوم نيست و كسي نميداند كه سامسونگ قرار است چه نوع گوشي را معرفي به بازار كند و با چه قيمت است . سامسونگ كه در اين چند ماه گوشي هاي مختلفي را به بازار معرفي كرده ولي نتوانسته كه بازار را به نفع خود عوض كند و همه معادلات به نفع شركت اپل بوده است بايد ببينيم كه سامسونگ آيا پرچمدار جديد خودش را معرفي ميكند يا گوشي هاي ميان رده را به بازار معرفي ميكند

در رويداد Galaxy A Event كه قرار است در 17 مارس ( 26 اسفند ماه) برگزار گردد، گوشي هوشمند گلكسي A 52 s كه نسخه ارتقا يافته مدل گلكسي A 52 محسوب مي شود، رونمايي مي گردد. علاقمندان به اين رويداد مي توانند اين كنفرانس را از وب سايت شركت سامسونگ و يا كانال يوتيوپ تماشا كرده و از نزديك با عضو جديد اين خانواده بيشتر آشنا گردند.

عضو جديد خانواده گلكسي A كه از مشخصات فني قابل قبولي برخوردار است به نوعي يك گوشي ميان رده محسوب مي شود. پشتيباني اين مدل از نسل پنجم اينترنت و برخورداري از گواهينامه IP67 به تنهايي ميتواند نشان از كيفيت بالاي اين مدل بدهد، ولي ويژگيهاي سخت افزاري گلكسي A52s كه منجر به اجراي برنامه ها در سريع ترين زمان و كمترين مصرف انرژي مي گردد، آنقدر قوي و جذاب بوده كه بدون شك اين مدل را به يك مدل محبوب در بين گيمرها تبديل خواهد كرد.

 البته طراحي ساده و شيك اين مدل در رنگ هاي مليح و مات مي تواند مناسب افراد ساده پسند نيز باشد، اما نمايشگر 605 اينچي فوق العاده روشن گلكسي A52s و باتري 4500 ميلي آمپري آن از مشخصاتي است كه تقريبا هر كاربري را راضي كرده و اين مدل را قطعا به يكي از پرفروش هاي بازار سامسونگ بدل خواهد كرد.

گلكسي A52s يكي ديگر از مدل هاي كهكشاني سامسونگ محسوب مي شود كه با توجه به قيمت و ويژگيهاي ارتقا يافته اش يك گزينه مناسب براي خريد در نظر گرفته مي شود و ويژگيهاي بسيار عالي نرم افزاري كه در برنامه دوربين آن قرار دارد، مي تواند آن قدر عكس هاي خارق العاده و خاطره انگيز بگيرد كه قابل رقابت با بسياري از مدل هاي موجود در بازار مي باشد.

اين گوشي با امكانات يك پرچمدار، عملا يك مدل همه فن حريف است كه واقعا به درد هواداراني مي خورد كه تمايلي به خريد گوشي هاي بالاي 500 دلار ندارند ولي در عين حال دلشان مي خواهد از بهترين ها لذت ببرند. با توجه به اين كه اپل به تازگي از نسل سوم آيفون SE خود كه يك گوشي هوشمند زيبا و مقرون به صرفه است، رونمايي كرده، انتظار مي رود مدل هاي جديد گلكسي A با قيمت مناسب و ويژگي هاي منحصر بفردش يك رقيب جديد و جدي براي آن به شمار آيد. البته براي تعيين قيمت دقيق اين مدل بايد تا رويداد رونمايي سامسونگ صبر كرد.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۰۰ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :