رندباز رندباز .

رندباز

گلكسي X cover Pro 2 اولين گوشي هوشمند مقاوم 5G سامسونگ

از زماني كه گوشي هاي هوشمند امد و با انقلاب استيو جابز و شركت ال تحولات زادي در گوشي هاي هوشمند به وجود آمد و شركت هاي ديگر هم به اين انقلاب پيوستند يكي از آن شركت ها كمپاني سامسونگ بود.سامسونگ در سال هاي اخير با تنوع فراوان توانسته خود را جز سه كمپاني بزرگ توليد كننده گوشي هوشمند بكند و به زودي گوشي هاي جديد اش به  بازار روانه مي شود . يكي از محصولاتي كه به زودي وارد مي شود  گلكسي ايكس كاور پرو 2  است. اين گوشي كه به نوع اينترنت 5G مجهز است  كه يكي از نكات مثبت اين گوشي است و بايد ببينيم كه آيا مي تواند مقابل ايفون 12 و 13 ,SE2022 مقابله بپردازد و بتواند مردم دنيا رو به سمت خود بكشد يا نه. سامسونگ به زودي در رويداد ساليانه خود به معرفي اين گوشي و گوشي هاي جديدش مي پردازد و بايد ديد كه آيا توان مقابله با امپراطوري  اپل را دارد يا خير

از اين محصول جديد اطلاعات خاصي در دسترس نيست و هنوز جزئياتي از بخش هاي مختلف سخت افزاري و يا نرم افزاري گوشي منتشر نشده؛ ولي بر اساس مشخصات مدل هاي قبلي مي توان پيش بيني كرد كه كه اين مدل نيز مانند ساير گوشي هاي گلكسي  X cover  با باتري قابل تعويض به بازار عرضه شود. از آنجا كه گوشي هاي هوشمند مقاوم سامسونگ معمولا براي شركت ها و كارهاي صحرايي طراحي مي شوند، قابليت تعويض باتري اين امكان را به كاربر مي دهد تا باتري خالي شده را با باتري شارژ شده تعويض كرده و مدت زمان بيشتري از شارژ و ارتباط مستمر استفاده نمايد.

با توجه به آنچه كه گفته شد؛ در مورد تراشه مدل هاي مقاوم جديد سامسونگ نيز نمي توان اظهار نظر قطعي داشت؛ ولي با توجه به اين كه X cover Pro  و گلكسي A 51 از تراشه Exynos 9611 استفاده مي كنند، مي توان پيش بيني كرد گلكسي X cover Pro 2 و گلكسي A53 كه قرار است هر دو در آينده رونمايي شوند از تراشه Exynos 1280   بهره مند گردند.

سال هاست كره ايها سعي دارند با طراحي و ساخت گوشي هاي هوشمند سري  X cover  يك طراحي ظريف را در قالبي محكم و قوي بگنجانند و گوشي هايي محكم و مناسب براي محيط هاي خشن با آب و هواي نامساعد روانه بازار كنند. هر چند كه كره ايها تا حد زيادي با عرضه گوشي هوشمند گلكسي X COVER موفق بوده و به نوعي يك تانك را به دنياي گوشي ها معرفي كردند كه در برابر آب، گردو غبار و تا حدي افتادن ( مقاوم در برابر افتادن از ارتفاع 1.5 متر و كمتر) مقاوم بوده و از هندلينگ خوب و استاندارد بالايي برخوردار است، ولي شايد عرضه اين مدل جديد با تغييراتي كه انتظار مي رود هم در ظاهر و هم در بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري آن به وجود آيد، بتواند فصل جديدي از مدل هاي مقاوم را در دنياي گوشي هاي هوشمند بازگشايي نمايد.

در خصوص زمان عرضه گلكسي  X cover Pro 2 هم هيچ نوع اطلاعاتي در دسترس نيست، ولي انتظار مي رود اين مدل كه از پچ هاي امنيتي ماهانه بهره مند خواهد بود ، همزمان با اندرويد 12 عرضه گردد.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۳:۱۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :