رندباز رندباز .

رندباز

آيفون SE نسل سوم گوشي هاي هوشمند اپل

از زماني كه آيفون آمده است زمان زيادي ميگذرد تا به امروز نسخه هاي فراواني از آن به باز امده است . آيفون در اين چند سال  نسخه ايي از گوشي را معرفي كرده است كه به شدت ميان مردم جهان محبوب شده است . نسخه SE گوشي است كه در سال 2016 معرفي شد تا به امروز زمان زيادي نمي گذرد ولي با اپديت هاي فراوان توانسته كه نر مردم را به خود جلب كند

آيفون SE در اصل محصولي جديد و زيباست كه با قيمت اقتصادي 429 دلار به بازار عرضه خواهد شد تا آن دسته از طرفداراني كه نمي خواهند زياد هزينه كنند را راضي كند. البته به هيچ عنوان نمي توان اين گوشي هوشمند شركت اپل را با يك گوشي پايين رده و اقتصادي در بازار مقايسه كرد. زيرا گوشي هوشمند 4.7 اينچي اپل كه مجهز به فناوري Sub – 6GHz 5G و پردازنده جديد A15 Bionic مي باشد، آنقدر قدرتمند است كه همه مي توانند روي آن حساب كنند.

گوشي هوشمند آيفون SE به لطف اين تراشه قدرتمند، عملكردي بهتر و مصرف انرژِي كمتري خواهد داشت و 8/1 برابر سريع تر از آيفون 8 عمل خواهد كرد. علاوه بر اين پردازنده قدرتمند A15 Bionic ، عملكرد باتري را نيز به ميزان قابل توجهي بهبود مي بخشد و باتري آيفون SE مي تواند با يك بار شارژ، انرژي مورد نياز براي 15 ساعت پخش فيلم، تا 10 ساعت پخش زنده ويديو و تا 50 ساعت پخش فايل صوتي را تامين كند كه در مقايسه با نسل قبلي كه اين اعداد به ترتيب 8، 13 و 40 ساعت عنوان شده بود، پيشرفت چشمگيري داشته است.

اگر چه گوشي هوشمند جديد اپل مانند مدل قبلي از حسگر اثر انگشت يا همان Touch ID به جاي Face id استفاده مي كند ولي به گفته اين شركت از مقاوم ترين گلس ها در قسمت بدنه پشتي و جلويي دستگاه برخوردار است و فريمي آلومينيومي دارد. آيفون SE به دليل گواهي IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و مي تواند 30 دقيقه فشار آب را در عمق 5/1 متري تحمل كند.

عكس هايي كه كاربران با اين گوشي جديد هوشمند خواهند گرفت به لطف تغييراتي كه در بخش نرم افزار دوربين آن اعمال شده؛ بسيار باكيفيت تر و بهتر از گوشي هاي قبلي اين خانواده است. آيفون SE با بهبودهايي كه در بخش دوربين داشته است، امكان تنظيمات مختلف براي رنگ، كنتراست و نويز روي سوژه در مقابل پس زمينه را دارد. در پنل جلويي اين گوشي هوشمند دوربين 7 مگاپيكسلي و در پنل پشتي، دوربين 12 مگاپيكسلي با ديافراگم F 1/8 تعبيه شده است.

آيفون SE به لطف پردازنده A15 مي تواند از قابليت هاي ديپ فيوژن ( Deep Fusion ) و HDR4 پشتيباني كند كه در كاهش نويز و همچنين مديريت بهتر كنتراست تصوير بسيار موثر است. پردازنده سيگنال تصوير در A15 Bionic ويدئوهاي بهبود يافته رضايت بخشي را با كاهش نويز به ويژه در نور كم و تعادل رنگ سفيد بهتر و رنگ پوست واقع تر ارائه مي دهد.

بر اساس اعلام كمپاني اپل ؛ گوشي هوشمند آيفون SE كه در رنگ هاي مشكي، سفيد و قرمز موجود مي باشد از 18 ماه مارس عرضه خواهد شد و علاقمندان به اين گوشي هوشمند مي توانند از روز جمعه يازدهم مارس آن را سفارش دهند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۲۸ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :