رندباز رندباز .

رندباز

ضريب نفوذ 120 درصدي استفاده از سيم كارت در استان لرستان

از زماني كه گوشي هوشمند وارد ايران شده تا به امروز زمان زيادي مي گذرد. در اين ساله هم گوشي ها توانايي هاي خيلي جذابي پيدا كردند. استفاده از اين نوع گوشي ها ديگر جز بخش زندگي هر فرد شده است و فرق نمي كند كه در جاي ايران ساكن باشد تا بتواند از گوشي استفاده كند.

در همين راستا مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات لرستان، شهاب حيدري، در مصاحبه اي با ايرنا ضريب نفوذ استفاده از سيم كارت در اين استان را 120 در صد اعلام نموده است. به طور كلي حدود 2 ميليون و 150 هزار سيم كارت تلفن اپراتور همراه اول در استان لرستان وجود دارد كه از اين مقدار، تعداد يك ميليون و سيصد هزار سيم كارت فعال مي باشد.

ايشان در ادامه اضافه نمودند : با توجه به لزوم اجراي عدالت ارتباطي و توسعه ارتباطات در روستاهاي استان لرستان، همزمان با چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام دهه فجر تعداد 343 طرح مخابراتي و 103 پروژه تلفن همراه به ارزش بيش از دو هزار و 400 ميليارد ريال در اين استان به بهره برداري رسيد.

 با توجه به اين كه پوشش نسل هاي دوم و چهارم اپراتور اول در اين استان 98 درصد مي باشد، 19 پروژه مخابراتي با اعتباري بالغ بر 102 ميليارد تومان در حوزه هاي زيرساختي مخابرات شامل تقويت پهن باندها برخي مناطق شهرستان بروجرد و تقويت پست هاي مخابراتي روستاها افتتاح شد. علاوه بر اين 103 پروژه مخابراتي ديگر نيز با اعتباري بيش از 2 هزار و 70 ميليارد ريال در شهرهاي خرم آباد، ازنا، اليگودرز، الشتر، دورود، پلدختر، نورآباد و كوهدشت افتتاح گرديد.

اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان لرستان براي بهره بردن تمام مردم از امكانات برابر و در راستاي عدالت ارتباطي تلاش نموده تا امكان دسترسي بيشتر شهروندان به خدماتي كه در بستر شبكه ملي اطلاعات ارائه مي شود را فراهم نموده و براي رفع تبعيض و شكاف ارتباطي در روستاها تمام توان و انرژي خود را به كار گيرد. اميد است كه با تلاش ادارات و ارگان هاي مربوط به زودي شاهد بيشترين امكانات دسترسي در روستاها و شهرهاي دور افتاده اين استان باشيم. 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۱۸ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :