رندباز رندباز .

رندباز

انتخاب دستي شبكه راديويي ميزبان قابليت سيم كارت هاي شاتل موبايل

در سال هاي اخير كه  حوزه فناوري پيشرفت داشته  در ايران و سعي كردند كه شركت هاي در زمينه حوزه فناوري و ارتباطات پيشرفت كنند . يكي  از اين شركت ها شاتل موبايل است كه در سال هاي اخير سعي كرده است كه با جلب نظر مشتريانش باعث توسعه در حوزه فناوري بشود.

يكي از منحصر بفردترين خدمات شاتل موبايل، امكان اتصال خودكار و هوشمند شبكه راديويي ميزبان است كه در حال حاضر تنها براي مشتركين اين اپراتور فراهم مي باشد. اين قابليت با تحليل مداوم شبكه و آنتن هاي موجود در موقعيت جغرافيايي محل قرار گيري مشترك، با كيفيت ترين شبكه راديويي در هر منطقه را كاملا خودكار انتخاب كرده و به صورت هوشمند به يكي از سه اپراتور فعال ( همراه اول، ايرانسل و يا رايتل ) متصل مي گردد. قابليت انتخاب راديويي شبكه ميزبان نياز به نصب هيچ اپليكيشن اضافه و يا تنظيمات جداگانه اي نداشته و كليه مشتركين سيم كارت هاي شاتل مي توانند به راحتي به هر سه اپراتور داراي شبكه راديويي كشور متصل گردند.

از تاريخ 19 دي ماه 1400 نيز شاتل موبايل با هدف بهبود عملكرد و توسعه قابليت هاي سيم كارت هاي هوشمند، در اقدامي جديد قابليت "انتخاب دستي شبكه راديويي ميزبان" را نيز در دسترس كليه مشتركين خود قرار داده است. اين طرح كه به صورت آزمايشي پيش از اين در پاييز امسال در 21 استان كشور اجرا شده بود، بعد از اين تاريخ براي كليه مشتركين شاتل موبايل فعال شده و آنها مي توانند در تمامي استان ها از با كيفيت ترين شبكه راديويي برخوردار گردند.

بنابراين مشتركين سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل مي توانند با شماره گيري كد دستوري  # 8 * 1 *  از وضعيت اتصال شبكه خود مطلع شده و در صورت تمايل با تغيير شبكه راديويي ميزبان، به صورت دستي شبكه ميزبان مطلوب خود را انتخاب كنند.

علاقمندان به اين قابليت جديد مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به صورت 24 ساعته از طريق شماره 09981000000 با كارشناسان فروش شاتل موبايل در ارتباط باشند و يا به وب سايت اين اپراتور به آدرس  www.shatelmobile.ir مراجعه كنند.

شاتل موبايل به عنوان اپراتور نسل جديد تلفن همراه با پيش شماره 0998 ، از گسترده ترين پوشش شبكه 3G و 4G/LTE برخوردار بوده و با ارائه گسترده ترين خدمات به مشتركين خود تجربه اي وصف ناشدني از ارتباط پيوسته و با كيفيت را هديه مي دهد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۳:۴۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :