رندباز رندباز .

رندباز

صدور گواهي اصالت ديجيتال در قالب توكن هاي NFT

از زماني كه ارز ديجيتال آمده است بسياري سعي كرده اند كه به خريد و فروش آن دست بزنند و بسياري در اين زمينه بسيار موفق بوده اند . بلاك چين ها هم باعث اين مي شوند كه اطلاعات ذخيره مي شوند و باعث اين مي شود كه اطلاعات هك نشود و اطلاعات به دست سارقين نيفتد.

شركت" همراه كسب و كارهاي هوشمند "كه به عنوان بازوي ديجيتال اپراتور همراه اول شناخته مي شود، طي دو سال گذشته با تشكيل يك تيم تخصصي و مجرب با بررسي دقيق فرصت هاي تجاري بلاك چين در حوزه مخابرات و فعاليت اپراتورها، چند پروژه بلاكچيني را آغاز كرده بود كه در گام نخست، صدور گواهي ديجيتال براي يك دارايي تلكامي در دستور كار قرار گرفت و و در مراسم رونمايي يازدهم بهمن با انتشار نمادين دو سيم كارت دائمي همراه اول در سامانه بي تا، اين مرحله را با موفقيت به پايان رسانيد.

صدور گواهي ديجيتال براي يك دارايي اساسا ديجيتالي و مخابراتي كه خود مي تواند مقدمه ارائه سرويس هاي بعدي باشد؛ هم براي شركت همراه كسب و كارهاي هوشمند و هم براي كاربران تجربه جديد و منحصر بفردي است. اين شركت كه در اكوسيستم فين تك و اپراتوري كشور، با محصولاتي از قبيل اوانو و همراه من شناخته ميشود، تلاش هايي براي تجاري سازي اين فناوري هاي نوين داشته كه در صورت تحقق به كاربران تجربه جديدي از زندگي ديجيتال را ارائه مي دهد.

 

مزيتهاي  فروش سيم كارت هاي همراه اول در قالب توكن هاي NFT

 

شركت همراه كسب و كار هوشمند در تلاش است تا در راستاي ارزش آفريني براي دارايي هاي ديجيتال، فناوري بلاكچين  را تجاري سازي كرده و گامي موثر و جديد در راستاي تجربه يك زندگي ديجيتال بردارد.

دريافت گواهي اصالت ديجيتال در قالب توكن هاي NFT علاوه بر ثبت يك دارايي ديجيتال چه مزيت ها و ويژگي هاي ديگري براي كاربران و مالكان سيم كارت هاي دائمي همراه اول خواهد داشت:  

 

1.     امكان برگزاري حراجي سيم كارت

اولين مزيت دريافت گواهي ديجيتال در قالب توكن هاي  NFT  براي دارندگان سيم كارت هاي همراه اول، امكان برگزاري حراجي فروش براي مالك سيم كارت مي باشد. اين روش كه با هدف قيمت گذاري عادلانه و شفاف و در جهت جلوگيري از تقلب هاي صورت گرفته در بازار سنتي پايه گذاري شده، تلاش مي كند تا با يك مكانيسم شفاف و قابل نظارت از سوي مالك و خريدار به قيمتي منصفانه براي سيم كارت برسد و با حذف واسطه ها در بازار، قيمت سيم كارت را در بازار مديريت نمايد.

براي اين كار لازم است؛ كاربر مشخصات سيم كارت خود را در سامانه بي تا متعلق به شركت ققنوس ثبت كند. در مرحله بعد شركت همراه كسب و كار هوشمند بعد از احراز مالكيت و اصالت سيم كارت، امكان ايجاد حراجي را براي كاربر فراهم خواهد كرد.

 

2.     دريافت اعتبار بدون ارائه ضامن

در اين طرح، شركت همراه كسب و كار هوشمند تلاش مي كند تا با اعتبار بخشيدن به سيم كارت هاي داراي گواهي اصالت ديجيتال، آنها را به عنوان كلاس جديدي از دارايي هاي ديجيتال در بازار معرفي كند. به اين ترتيب مالك سيم كارت در صورت وثيقه گذاري سيم كارت، اعتباري جهت خريد در اپليكيشن اوانو دريافت مي كند كه در ازاي آن حق فروش سيم كارت را از خود سلب كرده و فقط حق بهره برداري از سيم كارت را براي خود حفظ مي كند.

در صورت عملياتي شدن اين طرح كليه مالكان سيم كارت هاي دائمي همراه اول كه در سامانه بي تا ثبت نام كرده و گواهي اصالت ديجيتال سيم كارت خود را دريافت نمودند، مي توانند بدون ارائه ضامن، اعتبار دريافت كنند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۱۸ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :