رندباز رندباز .

رندباز

عرضه شماره هاي جديد سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل در بازار

همراه اول حدودا سي سال است كه در بازار ايران نقش بسيار پررنگي دارد و در عرضه سيم كارت پيشرفت بسيار چشمگيري را داشته است. در اين بازار، روز به روز اپراتورهاي مختلف وارد ميدان شده و رقابت را براي به دست گرفتن بازار سيم كارت سخت تر كرده است. به همين دليل اپراتورها سعي دارند با ارائه خدمات متنوع و كيفيت مطلوب و از همه مهمتر سرعت بالا نظر مشتركان خود را جلب كنند.

 

در اين بين شركت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاري"شاتل موبايل" كه به عنوان عضو جديد خانواده بزرگ شاتل با ارائه خدمات و راهكارهاي ارتباطي نواورانه، فعاليت هاي خود را در بازار خدمات ارتباطي همراه در كشور آغاز كرده بود، توانست با ارائه خدمات خاص و متمايز خود به خوبي اعتماد كاربران را جلب كرده و از آنها كاربراني وفادار بسازد. 

از سال 94 تا كنون شاتل موبايل به عنوان اپراتور نسل جديد تلفن همراه با پوشش سراسري3G و 4Gو پيش شماره 0998 ، سيم كارت هاي هوشمند خود را با پيش شماره 099810 ،099811 ،099812 ،099813 ،099814 و 099815 در اختيار علاقمندان قرار داد. در حال حاضر جديدترين خبر بر اساس اعلام روابط عمومي شاتل موبايل اين است كه اين اپراتور رنج جديد سيم كارت هاي هوشمند خود را با كد هاي 099816 و 099817 روانه بازار كرده است.

سيم كارت هاي هوشمند اين اپراتور ، تنها سيم كارت هايي هستند كه ضمن پاسخگويي به نيازهاي ارتباطي كاربران اعم از اينترنت همراه، مكالمه و پيامك؛ امكان اتصال خودكار به شبكه راديويي اپراتورهاي اصلي يعني همراه اول، ايرانسل و رايتل را براي مشتركين خود فراهم كرده است. در اين عرصه شاتل با كيفيت ترين شبكه راديويي در هر منطقه را به صورت كاملا هوشمند با تحليل مداوم شبكه و آنتن هاي موجود در موقعيت جغرافيايي مشتركين در اختيار كاربران قرار مي دهد. دسترسي به اين امكانات كاملا خودكار و بدون نياز به تنظيم و يا نصب اپليكيشن اضافه صورت مي گيرد.

البته اين اپراتور در اقدامي جديد؛ راهكار انتخاب دستي شبكه راديويي ميزبان را نيز به اين قابليت اضافه كرده است. اين امكان كه با هدف بهبود عملكرد و توسعه قابليت هاي سيم كارت هوشمند شاتل موبايل صورت پذيرفته به مشتركان اجازه مي دهد تا با شماره گيري كد دستوري #8*1* از وضعيت اتصال شبكه راديويي ميزبان سيم كارت خود مطلع شده و يا با تغيير شبكه راديويي ميزبان خود، از ميان هر سه اپراتور داراي شبكه راديويي كشور، شبكه ميزبان مورد نظر خود را انتخاب نمايند.

علاقمندان به خريد سيم كارت هاي هوشمند شاتل مي توانند با مراجعه حضوري به بيش از 4000 مركز فروش و خدمات پس از فروش اين اپراتور در سراسر كشور نسبت به اين امر اقدام نمايند. البته امكان انتخاب شماره مورد نظر و خريد غير حضوري با مراجعه به فروشگاه اينترنتي شاتل موبايل به آدرس www.shatelmobile.ir و يا از طريق تماس با شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با كارشناسان فروش سيم كارت شاتل موبايل نيز براي علاقمندان فراهم شده است.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: شاتل موبايل,سيم كارت هوشمند شاتل موبايل ,سيم كارت شاتل موبايل, سيم كارت هوشمند,رندباز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۷:۰۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :