رندباز رندباز .

رندباز

بدون دسترسي به سيم كارت، مالكيت گوشي رجيستري را منتقل كنيد!

طبق طرح رجيستري گوشي كه از سال 96 اجرايي شد جلوي واردات گوشي هاي قاچاق گرفته شد به اين صورت كه اگر اصالت گوشي شما تاييد نشود آن دستگاه ديگر در كشور قابل استفاده نيست. براي تشخيص اصالت گوشي در سامانه همتا با وارد كردن IMEI گوشي خود در اين سامانه از قاچاق نبودن دستگاه مطمئن شويد.

اگر به تازگي گوشب را خريداري كرديد و پيامك هشدار قطع را دريافت كرديد و يا در سامانه همتا اصلالت گوشي ثابت نشده متاسفانه تلفن همراه شما قاچاق محسوب ميشود و شامل طرح رجيستري نميشود.


با توجه به اعلام كارشناسان سامانه همتا، فرايند انتقال مالكيت صرفا از طريق سيم كارت مالك امكان پذير خواهد بود. براي اين كار ابتدا به اپراتور مربوط مراجعه كرده و سيم كارت را تهيه نماييد. اگر امكان صدور سيم كارت براي اپراتور وجود نداشته و سيم كارت تخليه شده، صفحه بازيابي اطلاعات سيم كارت واگذار شده به آدرس http://hmti.ir/15 را مطالعه فرماييد.

در غير اين صورت مالك سيم كارت از اپراتور مربوط در خصوص تخليه سيم كارت پيگيري نمايد. اگر اپراتور تخليه سيم كارت را تاييد نمود، مالك از اپراتور نامه رسمي مبني بر تخليه سيم كارت دريافت كرده و با مراجعه به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اين موضوع را پيگيري نمايد.

 

بعد از آن كه مشكل مالك اول سيم كارت مرتفع شد، فرايند انتقال مالكيت دستگاه رجيستري شده به سه روش زير امكان پذير است :

 

·        اپليكيشن همتا

·        سايت اينترنتي به آدرس www.hamta.ntsw.ir

·        كد دستوري #777*

 

در اينجا مراحل انجام فرايند انتقال مالكيت دستگاه، با استفاده از كد دستوري #777* بيان مي شود:

 

1.     مالك دستگاه بايد با سيم كارت خود كد دستوري #777* را شماره گيري كرده و گزينه تماس را انتخاب نمايد.

2.     در صفحه پيش رو گزينه 3 يعني انتقال مالكيت رو انتخاب كنيد.

3.     در اين بخش پيغامي مي بينيد كه شناسه (IMEI) تحت مالكيت سيم كارت را نمايش مي دهد. دقت نماييد عدد شناسه مربوط به دستگاهي باشد كه قصد انتقال مالكيت آن را داريد. ( اگر هيچ شناسه اي نمي بينيد ، گزينه افزودن دستگاه را يعني 0 را انتخاب كنيد و شناسه 15 رقمي دستگاه را بدون هيچ علامت اضافه، مميز و يا خط تيره وارد كنيد.

4.     سپس شماره سيم كارتي كه قصد داريد مالكيت دستگاه را به آن انتقال دهيد ( شماره خريدار ) وارد نماييد.

5.     در اين مرحله پيغامي خواهيد ديد كه در آن شناسه دستگاهي كه قصد انتقال مالكيت آن را داريد و شماره سيم كارت خريدار را خواهيد ديد. در صورتي كه اطلاعات درست بوده و مورد تاييد شماست، گزينه 1 يعني تاييد را انتخاب كنيد.

6.     در پايان پيغامي مبني بر ارسال كد فعال سازي از طريق پيامك به شماره سيم كارت خريدار براي شما به نمايش داده مي شود كه بايد تاييد كنيد.

در نهايت كد فعال سازي با سر شماره HAMTA براي فرد خريدار ارسال شده و خريدار بايد با استفاده از اين كد شناسه دستگاه ( IMEI) خريداري شده را از طريق فرايند فعال سازي دستگاه، براي سيم كارت خود فعال نمايد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: رجيستري گوشي,انتقال مالكيت سيم كارت,انتقال مالكيت گوشي,گوشي رجيستري,رندباز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۵:۵۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :