رندباز رندباز .

رندباز

مديريت اينترنت فرزندان با سرويس هوشمند بومينو

 

درست است اينترنت مي تواند باعث پيشرفت افراد در زمينه هاي علمي و فرهنگي و حتي فردي شود اما همين ابزار ميتواند باعث افت افراد و پرت شدن انسان ها از مسير درست زندگيشان شونددرست است اينترنت مي تواند باعث پيشرفت افراد در زمينه هاي علمي و فرهنگي و حتي فردي شود اما همين ابزار ميتواند باعث افت افراد و پرت شدن انسان ها از مسير درست زندگيشان شوند

اين خطر افراد بزرگسال را نيز تهديد ميكند چه برسد كودكان و نوجواناني كه در لحظه نميتوانند به طور درست تصميم گيري كنند و همين باعث ميشود كه پدرها و مادرها نگراني هايي را داشته باشند كه كاملا طبيعي ميباشد و اين نگراني ها تنها مربوط به ايران نمي باشد بلكه يك مسئله ي جهاني است

هرچند كه از نظر بسياري از محققان اينترنت و ابزارهاي اينترنتي تاثير بسيار بدي بر زندگي انساني داشته و باعث بالا بردن رشد كاذب جوامع شده اند، بايد اعتراف كرد كه اين ابزارهاي هوشمند مانند هر وسيله ديگري جنبه هاي مثبت و منفي زيادي دارند كه افراد كه توانند به فراخور حال خود از آن بهره مند مي گردد. بنابراين لزوم ايجاد آگاهي و فرهنگ سازي در نحوه استفاده از ابزار هاي اينترنتي مانند گوشي، لپتاپ و تبلت بسيار مهم و ضروري مي باشد. در اين بين كودكان و نوجواناني كه بنا به دلايل مختلف از خطرات اين فضا آگاهي ندارند، نبايد در اين فضا به تنهايي رها شده و نيازمند اطلاع رساني و دور انديشي والدين خواهند بود.

دغدغه والدين هنگام استفاده فرزندان از گوشي هاي هوشمند و تبلت هايي كه خيلي سريع آنها را به ناشناخته ترين و گسترده ترين اطلاعات روز دنيا متصل مي كند؛ بسيار زياد و طبيعي است و تجربه نشان داده راهكارهايي مانند ممنوعيت، نظارت مستقيم و .... معمولا به درستي عمل نكرده و نتيجه عكس خواهد داشت.

به همين خاطر ارگان ها و فعالان اين حوزه به مدد والدين آمده تلاش نمودند تا با راه اندازي سرويس هاي هوشمند مختلف؛ خانواده ها را در اين عرصه تنها نگذارند."سرويس هوشمند بومينو" از زير مجموعه هاي راهكار خانواده همراه اول از سرويس هاي جديد اپراتور همراه اول مي باشد كه با هدف مديريت والدين بر استفاده فرزندان از اينترنت طراحي شده است.

اين سرويس كه براي نخستين بار در بيست و دومين نمايشگاه ايران تلكام 2021 از آن رونمايي شده و در آستانه تجاري سازي است بر روي سيم كارت اعتباري همراه اول و دائمي آن فعال مي شود.

سرويس بومينو داراي چهار طرح محتوايي شامل نوبوم، ده بوم،صدبوم و هزار بوم مي باشد كه به ترتيب براي گروه هاي سني 3 تا 7 سال، 7 تا 11 سال، 11 تا 15 سال و بالاي 15 سال مناسب بوده و خانواده ها مي توانند با توجه به سن فرزند و شيوه تربيتي مورد نظر خود يكي از اين سرويس ها را انتخاب كنند.

بنابراين تمامي والدين مشترك اپراتور همراه اول مي توانند با انتخاب يك طرح از ميان چهار طرح محتوايي بومينو، نسبت به فعال سازي آن اقدام نموده و با نصب مرورگر اختصاصي بومينو با خيال راحت فرزندانشان را در دنياي امن اينترنت مشخص شده رها كنند.

قطعا با توجه به دسترسي آسان و سريع، خطرات فضاي اينترنت براي كودكان و نوجوانان بيشتر از ديگران بوده و اين ابتكار همراه اول مي تواند كمي خيال خانواده ها را در خصوص محتوايي كه در اختيار فرزندان قرار مي گيرد، آسوده نمايد. علاقمندان به سرويس اينترنت خانواده همراه اول، بومينو، مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت www.boomio.ir مراجعه كنند.

نمايشگاه بين المللي مخابرات، فناوري اطلاعات و راه حل هاي نوآورانه (ايران تلكام 2021) در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران از ساعت 8 تا 15 برگزار مي گردد كه همراه اول در غرفه 38 سالن 9-8 ميزبان بازديدكنندگان مي باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۱۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :