رندباز رندباز .

رندباز

سيم كارت 0912 كد 2 از كجا بخرم؟

در حال حاضر سيم كارت 0912 يكي از قديمي ترين و معتبر ترين سيم كارت هاي كشور محسوب مي شود كه بين مشتركين بسيار محبوب است. به همين دليل بسياري از افراد براي افزايش اعتبار كسب و كار خود و سرمايه گذاري هاي كوچك و بزرگ براي خريد سيم كارت 0912 با كد هاي قديمي و جديد اقدام مي كنند. افراد با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و همچنين هدف استفاده از سيم كارت اقدام به خريد مي كنند. طبق آخرين آمار بازار خريد و فروش سيم كارت، خريد و فروش سيم كارت 0912 با كد هاي قديمي نسبت به كد هاي جديد از بازخورد بالاتري برخوردار است. بنابرين سيم كارت 0912 كد 2 به عنوان دومين كد عرضه شده پيش شماره 0912 يكي از قديمي ترين كد هاي اين سيم كارت محسوب مي شود و افراد زيادي به سوي خريد آن مي روند. اما اگر به نكاتي كه در ادامه مطلب ذكر مي شود توجه نكنيد، ممكن است دچار ضرر و زيان هاي مالي شويد و همچنين پس ازز خريد با چالش هاي گوناگون برخوردار شويد.

 

مزاياي سيم كارت 0912 كد 2

به طور كلي سيم كارت 0912 كد 2 داراي مزاياي بسياري مي باشد كه ما در اين بخش از مقاله به 9 مزاياي اصلي آن مي پردازيم.

 

اعتبار و پرستيژ

همانطور كه ذكر شد سيم كارت 0912 كد 2 از  قدمت بالايي برخوردار هستند كه اين قدمت روي قيمت سيم كارت كد 2 نيز تاثير بسزايي داشته است. براي مثال اگر يك كسب و كار آنلاين و يا مالكين كسب و كار هاي بزرگ اگر براي خريد سيم كارت 0912 كد 2 اقدام كنند، ميتوانند با استفاده از اين سيم كارت، بازخورد بالايي در اعتماد مشتري كسب كنند.

 

پوشش شبكه

از آنجايي كه سيم كارت هاي 0912 كد 2 جزو نخستين سيم كارت هاي عرضه شده در كشور هستند، به همين دليل وزارت ارتباطات و اطلاعات كشور اين نوع سيم كارت را در اولويت هاي خود قرار داده است. لازم به ذكر است كه سيم كارت 0912 كد 2 در تمام مناطق شهري، روستايي، جاده ها و حتي در مناطق كوهستاني با بهترين كيفيت و آنتن دهي ممكن در دسترس شما مي باشد. همچنين سيم كارت كد 2 همراه اول نسبت به خطوط ديگر در حين مكالمات تلفني كمتر دچار اختلال و قطعي تماس ميشود.

 

بازار پر رونق و ارزش بالاي كد 2

حتي سيم كارت هاي پايه 0912 كد 2 قيمت هاي بالايي دارند. به همين علت ميتواند گزينه مناسبي براي سرمايه گذاري و خريد و فروش باشد.

 

اعتبار بين المللي سيم كارت كد 2

سيم كارت 0912 كد 2 به دليل شناخته شده بودن، در خارج از ايران نيز معتبر هستند و بسياري از ايرانيان مقيم خارج از كشور مالكين سيم كارت 0912 مي باشند.

 

نحوه خريد و فروش سيم كارت 0912 كد 2

اگر شما هم قصد خريد و فروش سيم كارت 0912 كد دو را داريد، ميتوانيد از روش هاي زير براي خريد سيم كارت مد نظر و فروش سيم كارت خود اقدام كنيد.

 

بازار هاي تخصصي سيم كارت

معمولا در شهر هاي بزرگ مراكزي براي خريد و فروش سيم كارت وجود دارد كه اكثر پيش شماره هاي در آن مراكز خريد و فروش ميشود كه يكي از اين پيش شماره ها 0912 كد 2 ميباشد. بنابراين مي توانيد براي خريد سيم كارت و حتي فروش سيم كارت به اين مراكز مراجعه كنيد.

 

شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي خريد و فروش سيم كارت

بسياري از افراد مخصوصا كسبه سيم كارت خطوط خود را در شبكه هاي اجتماعي مانند، اينستاگرام و چنل هاي تلگرام براي فروش ميگذارند كه اين روش براي خريد و فروش مناسب است. اما روش مناسب تر مراجعه به سايت هاي آگهي سيمكارت مي باشد. سايت رندباز يكي از سايت هاي آگهي سيم كارت است كه اين امكان را به افراد داده است تا بتوانند هر چند عدد سيم كارت كه قصد خريد و يا فروش آن را دارند در سريع ترين زمان ممكن اقدام كنند.

 

قيمت سيم كارت 0912 كد 2

سيم كارت 0912 كد 2 پايه از 55 ميليون تومان شروع و تا ميليارد ها تومان پايان ميابد. اما براي اطلاع دقيق از قيمت سيم كارت خود مي توانيد از خدمات قيمت گذاري تخصصي رندباز استفاده كنيد.

 

احتياط در خريد و فروش سيم كارت

در طول اين مطلب سعي كرديم به تمامي موارد راجع به سيم كارت 0912 كد 2 بپردازيم. اما نكته اي وجود دارد كه در خريد و فروش سيم كارت بايد به آن توجه كرد. هنگام خريد سيم كارت از منابع غير رسمي، حتما به اصالت و معتبر بودن فروشنده توجه كنيد و در هنگام فروش سيم كارت خود سعي كنيد به دفاتر پيشخوان مراجعه كرده تا در حين انتقال مالكيت وجه خود را دريافت كنيد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۱:۲۵ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :