رندباز رندباز .

رندباز

افزايش سرعت اينترنت رايتل

با توجه به همگاني شدن اينترنت و دسترسي راحت كاربران به اينترنت همراه، به جرات ميتوان گفت در حال حاضر اينترنت بخش گسترده جدا نشدني در زندگي بسياري از افراد شده است. حال يكي از مباحث مهم براي افراد در اينترنت، سرعت اينترنت مي باشد. سرعت اينترنت همراه و يا اينترنت سيم كارت به قدري مهم است كه اگر سرعت كاهشي داشته باشد، ممكن است براي كاربران مشكلات و يا دغدغه هاي بسياري را ايجاد كند. حال لازم به ذكر است كه امروزه همه كاربران اينترنت شاهد كاهش سرعت اينترنت تمامي اپراتور ها بوده اند اما اپراتور رايتل به تازگي از افزايش سرعت اينترنت خود اطلاع رساني كرد. اپراتور رايتل به عنوان سومين اپراتور رايج كشور كه به عنوان يك اپراتور خصوصي در حوزه سيم كارت فعاليت مي كند امروزه نسبت به اپراتور هاي ديگر از سرعت اينترنت بالايي برخوردار است كه در ادامه مطلب به توضيحات بيشتري راجع به اين موضوع مي پردازيم. 

طبق گزارش هاي سال گذشته رگولاتوري، رايتل در هر فصل سرعت اينترنت را افزايش داده است در حالي كه اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل تداوم كاهش سرعت اينترنت را در پي داشته اند.


چقدر اطلاعات راجع به اپراتور رايتل داريد؟

اپراتور رايتل به عنوان سومين اپراتور رايج كشور، از سال 1390 شروع به فعاليت كاري خود در حوزه سيم كارت كرد. لازم است ذكر شود اين اپراتور خصوصي كه حدوده سيزده سال با عرضه سيم كارت هاي رند و خاص بين افراد شناخته شده است نيز توانسته با ارائه خدمات و توزيع سيم كارت هاي رايگان خود با محبوبيت بالا برخوردار شده و توانسته جايگاه ويژه اي بين مشتركين خود داشته باشد.

حال اپراتور رايتل با قصد پيشرفت در حوزه كاري خود و رضايت مشتركين و همچنين جذب مشتركين بيشتر سرعت اينترنت خود را افزايش داده است. با توجه به اينكه سرعت اينترنت اپراتور هاي همراه اول و ايرانسل در اين مدت كاهش داشته اين اپراتور با افزايش سرعت اينترنت همراه مشتركين خود توانسته نظ زيادي را به خود جلب كند. لازم است ذكر شود افزايش سرعت اينترنت همراه رايتل به تمامي مشتركان رايتل (افراد داراي سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري ) تعلق مي گيرد.


افزايش سرعت اينترنت اپراتور رايتل

گزارش فصل پاييز 1402 سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي كه با فاصله كمي از گزارش تابستان منتشر شد از افزايش سرعت اينترنت 4G سيم كارت رايتل خبر مي دهد. دو اپراتور تلفن همراه اول كشور، تداوم كاهش سرعت اينترنت را داشته اند اما رايتل تنها اپراتوري است كه هر فصل افزايش سرعت اينترنت را ثبت كرده است.

اين گزارش رگولاتوري نشان مي دهد كه سرعت اينترنت 4G سيم كارت ايرانسل و همراه اول در پاييز 1402 مانند تابستان سال گذشته با كاهش روبرو بوده است، در حالي كه سرعت اينترنت 4G رايتل با اختلاف معناداري افزايش يافته است.

از بهار تا پاييز سال گذشته، سرعت اينترنت 4G رايتل سير صعودي داشته است. ميانگين سرعت اينترنت اين اپراتور از 19.26 مگابيت بر ثانيه در تابستان 1402 به 20.68 در پاييز 1402 افزايش پيدا كرده است همچنين رايتل تنها اپراتور تلفن همراه است كه امكان خريد بسته هاي اينترنت بلند مدت يك ساله با حجم هاي 100 و 200 گيگابايتي را براي مشتركانش فراهم نموده است.

طبق آخرين آمار رگولاتوري سرعت اينترنت 4G اپراتور اول تلفن همراه كشور از 11.97 مگابيت بر ثانيه در تابستان 1402 به 11.75 در پاييز 1402 كاهش يافته است. اپراتور دوم نيز با كاهش سرعت اينترنت 4G از 13.71 در تابستان به 11.97 مگابيت بر ثانيه در پاييز سال گذشته، سير نزولي چشمگيري داشته است.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۵:۲۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :