رندباز رندباز .

رندباز

سرويس بسته رومينگ همراه اول براي زائران حج

اپراتور همراه اول به عنوان اولين اپراتور رايج كشور، با بيش از سي سال فعاليت كاري در حوزه سيم كارت، با ارائه خدماتي براي مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري همراه اول امروزه توانسته يك اپراتور شناخته شده با محبوبيت بالايي بين كاربران باشد. لازم به ذكر است كه اپراتور ها خدمات را با قصد مشتري مداري و همچنين پيشرفت در حوزه كاري خود بين مشتركين به اشتراك مي گذارند. از سوي ديگر امروزه سيم كارت و اينترنت در زندگي افراد جايگاه ويژه اي دارد، كه با اين اوصاف براي زائران حج مشكلي پيش مي آيد. از آنجايي كه خريد سيم كارت خارجي مشكلات زيادي را در پيش دارد و هزينه هاي استفاده سيم كارت ايراني در خارج از كشور بسيار زياد است، اپراتور همراه اول با موافقت وزارت ارتباطات و اطلاعات بسته هاي رومينگ را براي مشتركين خود ارائه داده است. حال ما در ادامه مطلب قصد داريم تا راجع به انواع بسته هاي رومينگ همراه اول بپردازيم. اپراتور همراه اول بسته هاي ويژه حج تمتع 1403 سرويس رومينگ خود را با تعرفه مناسب همچنين بدون نياز به تهيه سيم كارت و پرداخت هزينه ارزي در كشور عربستان ارائه داده است.

همزمان با فرا رسيدن ايام حج، حجاج و عوامل ستادي حج تمتع 1403 با همراه داشتن سيم كارت همراه اول مي توانند از مزاياي رومينگ اين اپراتور بهره مند شوند.

در اين راستا همراه اول كوشيده است كه مسافران بدون نياز به تهيه سيم كارت عربي، از بسته هاي رومينگ متنوع جهت برقراري تماس هاي خود استفاده نمايند.

اين اپراتور تلفن همراه علاوه بر ارائه بسته هاي رومينگ به صرفه از لحاظ حجم و مدت زمان اعتبار، طي توافقاتي با اپراتورهاي كشور عربستان مكالمه و ديتا را نيز با قيمت هاي بسيار مناسب تر از سيم كارت هاي عربي براي زائران فراهم آورده است.

 

ارائه تخفيف در تعرفه هاي آزاد مكالمه، اينترنت و پيامك

همراه اول علاوه بر ارائه بسته هاي متنوع رومينگ حج 1403، با اعمال تخفيف 17 درصدي مكالمه با نرخ آزاد را به دقيقه اي 10 هزار تومان، پيامك با تعرفه آزاد را با 20 درصد تخفيف به 4 هزار تومان و هر مگابايت اينترنت آزاد با اعمال 25 درصد تخفيف را به 3 هزار تومان كاهش داده است.

 

معرفي بسته هاي ويژه رومينگ حج 1403

بسته هاي رومينگ ويژه حج تمتع همراه اول كه به صورت تركيبي با مدت زمان اعتبار و قيمت هاي متفاوت ارائه شده اند، از طريق شماره گيري كد دستوري #40*10* در دسترس هستند.

مقرون به صرفه ترين بسته رومينگ براي سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري همراه اول با قيمت 3 ميليون تومان، "اينترنت نامحدود 90 روزه با 100 دقيقه مكالمه و 100 پيامك هديه" در نظر گرفته شده است.

بسته هاي با حجم كمتر اينترنت نظير "3 گيگابايت اينترنت 7 روزه 5 دقيقه مكالمه و 5 پيامك هديه" با قيمت 650 هزار تومان و "1.5 گيگابايت اينترنت 60 روزه" با قيمت 425 هزار تومان نيز به زائران ارائه شده است.

 بسته 425 هزار توماني "70 دقيقه مكالمه 7 روزه با 70 پيامك هديه" نيز مخصوص كاربراني است كه مكالمه بيشتري دارند.

زائران حج تمتع مي توانند از طريق اپليكيشن "همراه من"، فروشگاه آنلاين همراه اول يا از طريق بستگان و دفاتر زيارتي بسته هاي ويژه رومينگ همراه اول را فعال نمايند.

با توجه به اين موضوع كه با ايمن سازي پرتال هاي ايران، امكان دسترسي امن به پورتال هاي بانكي و ايراني از طريق سيم كارت هاي خارجي و واي فاي هتل ها محدود شده است، مسافران در صورت نياز به استفاده از پورتال هاي ايراني بايد سيم كارت ايراني و بسته هاي رومينگ را خريداري نمايند.

كاربران همراه اول جهت بهره مندي از بسته هاي رومينگ ويژه حج بايد پيش از سفر خود بايد با شماره گيري كد دستوري #2911*10* سرويس رومينگ بين الملل را فعال كرده يا با شماره گيري #40*10* و رجوع به منوي شماره 5 (مربوط به خريد بسته هاي كشور عربستان) بسته هاي رومينگ مورد نظر را با دريافت پيامك رايگان بانك و دسترسي رايگان به درگاه "همراه من" خريداري نمايند.

روشن كردن گوشي و دريافت پيامك براي تمام زائراني كه سيم كارت همراه اول دارند رايگان است همچنين مسافران مي توانند براي خريد شارژ و پرداخت قبوض از كد دستوري USSD و اپليكيشن هاي "همراه من" و "اوانو" استفاده نمايند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۵۰:۰۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :