رندباز رندباز .

رندباز

خريد سيم كارت بين المللي براي افراد ايراني

در حال حاضر سيم كارت و خدمات سيم كارت يكي از بخش هاي مهم زندگي هر فرد شده است. از جمله خدماتي كه سيم كارت براي كاربران ارائه داده است مي توان به اينترنت همراه اشاره كرد. همانطور كه ميدانيد امروزه اينترنت بحث شناخته شده و بزرگي است كه روزانه چندين ميليون كاربر از آن استفاده مي كنند. از سوي ديگر بسياري از افراد براي سفر به خارج از كشور با دردسر هاي بزرگي مانند خريد سيم كارت خارجي مواجه مي شوند و از آنجايي كه ذكر شد اينترنت بخش بزرگي از زندگي هر فرد است افراد نياز به آن در هر مكاني دارند. بدين ترتيب اپراتور ها با ارائه بسته رومينگ سعي داشتند كه اين مشكل را براي مشتركين خود حل كنند كه بسيار كاربردي بود. اما هزينه هاي زياد اين بسته باعث دلسردي افراد مي شد. سيم كارت هايي به عنوان سيم كارت بين المللي براي افراد عرضه شد. و در ادامه اين مطلب به معرفي سيم كارت هاي بين المللي مي پردازيم. اغلب مسافران در سفرهاي بين المللي، رومينگ سيم كارت را فعال مي نمايند كه هزينه زيادي دارد. استفاده از يك سيم كارت بين المللي براي سفرهاي خارجي يا خريد سيم كارتِ كشور مقصد، گزينه مقرون به صرفه تري است.

خريد سيم كارت بين المللي

سيم كارت بين المللي امكان برقراري تماس رايگان هنگام مسافرت هاي خارجي را فراهم مي نمايد و به طور كلي با استفاده از اين سيم كارت در هرجاي دنيا بابت ارسال پيامك و برقراري تماس هزينه كمتري پرداخته مي شود و با استفاده از يك حساب آنلاين مي توان هزينه هاي سيم كارت را مديريت كرد.

بنابراين سيم كارت بين المللي يكي از گزينه هاي مناسب براي كساني است كه قصد برقراري ارتباط از اروپا با هر كجاي جهان را دارند.

خريد سيم كارت محلي

با توجه به هزينه هاي گزاف رومينگ، بهتر است در كشور مقصد سيم كارت خريداري نموده و با آن تماس برقرار نماييد. در ادامه بهترين اپراتورهاي تلفن همراه چندين كشور اروپايي را بررسي خواهيم كرد:

-         سوئيس

 "سوئيس كام"، "سان رايز" و "سالت موبايل" بهترين اپراتورهاي تلفن همراه در اين كشور هستند. سوئيس كام با 6.6 ميليون مشتري بزرگترين اپراتور اين كشور شناخته مي شود. براي خريد سيم كارت هاي اپراتورهاي نامبرده داشتن پاسپورت الزامي بوده و مي توان بسته نامحدود سيم كارت سوئيس كام را به همراه 10 گيگابايت اينترنت ماهانه با پرداخت دو فرانك فعال كرد.

-         ايتاليا

Vodafone: اين اپراتور طيف وسيعي از خدمات را در ايتاليا ارائه مي دهد و با پرداخت 30 يورو مي توان سيم كارت آن را را فعال نمود. هزينه مكالمه و اينترنت بايد به صورت ماهانه پرداخت گردد. اين اپراتور تلفن همراه در برخي از كشورهاي اروپايي ديگر نيز عملكرد خوبي دارد.

TIM: طرح هاي مقرون به صرفه اين اپراتور و ارائه خدمات گسترده به كاربران، آن را به يكي از محبوب ترين اپراتورهاي ايتاليا و اپراتور مناسب براي توريست هاي اين كشور تبديل كرده است.

Wind: اين اپراتور داراي پوشش مناسبي در ايتاليا همچنين خدمات مخابراتي و اينترنتي است. سيم كارت اين اپراتور با دارا بودن پوشش اينترنت ديتا در ايتاليا و كشورهاي اتحاديه اروپا، بهترين گزينه براي مسافران بين المللي به حساب مي آيد.

-         اسپانيا

Movistar: زيرمجموعه Telefonica بوده و از بزرگ ترين اپراتورهاي تلفن همراه در اسپانيا مي باشد كه سرويس هاي 4G و5G ارائه مي دهد.

Vodafone: اين اپراتور معتبر نيز داراي شبكه هاي 4G و5G است و ارائه دهنده سرويس هاي تلفن همراه و اينترنت مي باشد.

Orange: اين اپراتور بزرگ اسپانيا ارائه دهنده خدماتي در زمينه تلفن همراه، اينترنت، تلويزيون و تلفن ثابت مي باشد. با توجه به اينكه سيمكارت اين اپراتور در 30 كشور اروپايي قابل استفاده ميباشد، گزينه بسيار مناسبي براي افرادي است كه به اروپا سفر مي كنند زيرا بدون نياز به تغيير سيم كارت در كشورهاي مختلف، مي توانند به راحتي تماس برقرار نمايند.

-         فرانسه

Travelwifi: يكي از بهترين سيم كارت هاي فرانسه مي باشد كه در بيش از 200 كشور جهان نيز فعال است. اين اپراتور ارائه مي دهد. با پرداخت 39.95 يورو مي توان از 20 گيگابايت اينترنت معتبر در سراسر اروپا، 120 دقيقه تماس و 1000 پيامك به مدت 14 روز بهره مند شد.

اورنج هاليدي: اين اپراتور شناخته شده تلفن همراه، ارائه دهنده سيم كارت اعتباري به توريست ها مي باشد. با پرداخت 39.99 يورو مي توان از تماس ها و پيام هاي نامحدود در سفر به اروپا، 2 ساعت تماس و 1000 پيامك از اروپا به ساير كشورهاي دنيا و 20 گيگ اينترنت استفاده نمود.

-         انگليس

لايكا موبايل: اين اپراتور معروف انگليسي كه هم اكنون به عنوان يك برند معتبر بين المللي شناخته مي شود رشد بهتري نسبت به ساير اپراتورهاي اروپايي داشته است. اين اپراتور با ارائه سيم كارت لايكا تجربه خوبي در زمينه برقراري ارتباط مشتريان در اروپا كسب كرده است همچنين براي سفر به اتحاديه اروپا و آمريكا نيز مناسب مي باشد. عضويت در سايت هاي بين المللي بدون نياز به پاسپورت و اقامت براي مسافران، از طريق اين سيم كارت امكان پذير است.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۵۷:۳۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :